VREDNIJI OD NEKIH DRŽAVA: Zavrteće vam se u glavi kada vidite koliko vrede Apple, Microsoft i Google!

Iako je ovo peta godina zaredom u kojoj je Apple na prvom mestu, zanimljivo je da je prodaja njihovih telefona tek u poslednjem kvartalu 2014. godine prvi put premašila prodaju telefona južnokorejskog Samsunga

Nimalo ne čudi to što je više od polovine mesta sa top-liste 10 najvrednijih brendova rezervisano za tehnološke kompanije. Tako prva tri mesta pripadaju IT gigantima Apple-u, Microsoft-u i Google-u.

Ipak, zaprepašćujuće je koliko po vrednosti Apple beži svojim takmacima. Vrednost ovog brenda trenutno iznosi 143, 3 milijarde dolara, kako izveštava magazin „Forbs”. Microsoft, koji se nalazi na drugom mestu, vredi „samo“ 69, 3 milijarde, a Google 65,6 milijardi dolara. Iako je ovo peta godina zaredom u kojoj je Apple na prvom mestu, zanimljivo je da je prodaja njihovih telefona tek u poslednjem kvartalu 2014. godine prvi put premašila prodaju telefona južnokorejskog  Samsunga.

Na listi slede Coca-Cola (56 milijardi), IBM (49,8 milijardi) i McDonalds(39,5 milijardi).

Facebook sa 36, 5 milijardi dolara zauzima deseto mesto. Ova godina je prva u kojoj se Facebook našao među 10 najboljih.

Kada je u pitanju prihod, situacija je malo drugačija.

Na vrhu piramide je Walmart sa neverovatnih 313 miljardi dolara prihoda, ubedljivo prvi po pitanju prodaje, a prate ga Samsung (187, 8 miljardi) i Apple (182, 3 milijarde dolara). Od velike trojke, Microsoft je inkasirao 93, 3 milijarde, a Google 61, 8.

Ipak, kada je reč o prihodu, za Volmartom, Samsungom i Apple-om mnogo ne zaostaju ni Toyota (171,1), Ford (129,3), AT&T (132,4), Allianz (131,6) i General Electric (129,1).

Zanimljiv je podatak da u prvih deset ima samo dva neamerička brenda – to su Toyota i južnokorejski Samsung.

Ako vas interesuje svet novca i velikih brojeva, razmotrite ulaganje u obrazovanje iz ove oblasti. Ekspert za finansije je profil koji je danas potreban firmama svih veličina. Istraživanje ekonomije i makroekonomije, upravljanje kompletnim finansijama preduzeća, vođenje i planiranje finansija, berzansko poslovanje i krizni menadžment – sve su to uzbudljivi aspekti posla finansijskih menadžera i savetnika.

Danas je moguće da se za ovako osetljivu oblast specijalizujete učeći od kuće. Onlajn obrazovanje je na ovaj način stvorilo preduslov za mnoge profesionalce da pored svog posla steknu nova znanja i povećaju svoju cenu na tržištu.

Od sada možete pratiti Telegraf i na Vajberu!

(Telegraf.rs)