Luna i Marko za manje od dve godine od Jutjuba zaradili čak 64.000 evra: Evo od čega su opremili stan

Kao što je poznato, zarada od Jutjuba je u proseku oko 800 do 1.000 evra na milion pregleda

Foto-kolaž: ATA Images, Shutterstock

Luna Đogani i Marko Miljković trenutno zarađuju zahvaljujući zajedničkom kanalu na Jutjubu koji su otvorili u avgustu 2020. godine i do sada su navodno zaradili skoro 64.000 evra.

Kada se ovoj sumi doda i zarada od sponzorskih ugovora i reklamiranja na društvenim mrežama, dolazi se do toga da su Luna i Marko ujedno i najplaćeniji jutjuberi na srpskoj sceni.

Njih dvoje su pre nekoliko dana sa svojim fanovima podelili i zanimljiv animirani video-snimak u kome su objavili vest da su njihovi snimci pregledani čak 64 miliona puta, zbog čega su na društvenim mrežama osvanule brojne čestitke.

Ovom brojkom oni su oborili lični rekord svog kanala.

Inače, bračni par je svoj kanal otvorio početkom avgusta 2020. godine i do sada su po broju pregleda iza sebe ostavili i mnoge druge influensere koji su kanale na ovoj platformi imali pre njih. Oni su prošle godine i od samog Jutjuba dobili plaketu za prvih 100.000 pratilaca.

Kao što je poznato, zarada od Jutjuba je u proseku oko 800 do 1.000 evra na milion pregleda, te se stoga na osnovu brojke od 64 miliona pregleda dolazi do cifre od približno 64.000 evra, koju su oni zaradili do sada, što ih je automatski svrstalo u sam vrh po zaradi na ovim prostorima.

Kako su oni u decembru prošle godine na Jutjubu imali 50 miliona pregleda, pa samim tim i zaradu od oko 50.000 evra, dolazi se do jasnog zaključka da su za samo pet meseci svoj kućni budžet uvećali za 14.000 evra, koliko otprilike može da se iskešira za 14 miliona pregleda, piše Kurir.

Ovo svakako nije konačna suma, jer Luna i Marko svakodnevno na svojim Instagram storijima reklamiraju različite proizvode, za koje od sponzora dobijaju pozamašne cifre. Kako saznajemo, oni su i svoj novi stan na Bežanijskoj kosi, za koji su iskeširali oko 150.000 evra, najvećim delom opremili na kompenzaciju, gde u zamenu za određeni proizvod na svojim mrežama i Jutjubu taguju ili obaveste svoje pratioce o tome koja im je firma bila zadužena za uređenje stana, a koji oni preporučuju svojim pratiocima.

Video: Luna se vratila na treninge: Đoganijeva želi da dovede telo do savršenstva nakon porođaja

(Telegraf.rs)