Mačo muškarci ne podnose reklame s Dejvidom Bekamom
Rezultati najnovijeg istraživanja pokazuju da pripadnici jačeg pola ne mogu da podnesu iskrivljenu sliku muževnosti koja im se plasira putem medija
Prema studiji koju su uradili socijalni psiholozi sa Univerziteta u Čikagu, muškarcima posebno na živce idu bilbordi i reklame u kojima se pojavljuju stilizovani manekeni i super zgodni sportisti poput Dejvida Bekama.
Preporučujemo
Objavljen važan američki dokument, Mile Kitić se decenijama lažno predstavljao: Ovo je njegovo pravo ime
Tata je garažu pretvorio u stan za ćerku i zeta: Postala je dom snova, imaju privatnost i poštuju 1 pravilo
Oni jednostavno ne mogu da podnesu to što se od njih očekuje da budu mišićavi, depilirani, mirišljavi i samopouzdani – jer taj ideal doživljavaju kao potpuno iskrivljenu sliku muževnosti. Zato ih prisustvo metroseksualaca u reklami za garderobu, parfem ili piće odbija da uopšte razmišljaju o tome da bi mogli da kupe i isprobaju taj proizvod.
- Muškarci se vode dvostrukim aršinima. Reklame u kojima su žene prikazane kao promiskuitetni seksualni objekti sasvim su im prihvatljive, dok ih proizvod koji promoviše muškarac savršeno izvajanog tela u potpunosti odbija – ispričao je Cek Otnes, vođa studije.
(Telegraf.rs)