TAJNA SREĆNOG BRAKA: Jednom nedeljno opustite se uz flašu vina
0
0
Parovi koji jednom nedeljno sebi dozvole da zajedno podele bocu nekog finog vina imaju izglede da budu srećniji od drugih koji u potpunosti izbegavaju alkohol
Istraživači su proučavali 1.500 bračnih parova, ispitujući ih o njihovom odnosu i zajedničkim navikama, uključujući tu i one vezane za konzumiranje alkohola. Ispostavilo se da oni supružnici koji s vremena na vreme u društvu onog drugog vole da popiju pokoje piće, najbolje flašu vina, imaju više izgleda za sreću.
Preporučujemo
Nekoliko minuta dnevno je dovoljno: 5 jednostavnih vežbi koje pomažu da ruke budu čvršće i zategnutije
Nije samo najveća među svim srpskim manastirima, nego je riznica ove svetinje i najbolje očuvana od svih
Autori istraživanja primetili su i to da zadovoljstvo porodičnim životom raste sa svakom prilikom da partneri nazdrave jedno drugom.
- Količina vremena koje partneri odvajaju da zajedno popiju alkoholno piće umnogome povećava šansu da oboje budu srećni u braku. Što češće imaju priliku da nazdrave jedno drugom, to su zadovoljniji svojim odnosom – poručuje tim sa Univerziteta Otago na Novom Zelandu.