Može li iko da pobedi DIVLJE TAKSISTE u gradu? (FOTO)

U proseku se naplaćuje 20 odsto više od cene taksi prevoza po propisanoj tarifi

Pouzdan podatak o tačnom broju divljih taksista na gradskim ulicama je nepoznat, ali se zna ko su njihove najčešće žrtve, kao i mesta na kojima najčešće čekaju svoje klijente.

Beograd će biti ravan svetskim metropolama: Usvaja se novi Generalni urbanistički plan!

Iz Sekretarijata za inspekcijske poslove Grada Beograda za Telegraf su rekli da je u prvih šest meseci 2016. godine podneto šest zahteva za pokretanje prekršajnih postupaka sa izricanjem zaštitne mere trajnog oduzimanja vozila divljih taksista, za koje građani u svojim prijavama navode da su ih uglavnom zaustavili na Trgu republike, Terazijama (ispod Hotela Moska), TC „Ušće“, aerodroma, glavne železničke stanice, BAS, a tokom letnjih meseci u blizini splavova i noćnih klubova.

POSTAVE TABLU NA KOJOJ PIŠE "SUBOTICA" kod Lazarevca, pa migrantima kažu da su ih dovezli DO GRANICE SA MAĐARSKOM!

- U proseku se naplaćuje 20 odsto više od cene taksi prevoza po propisanoj tarifi, koja podrazumeva 170 dinara za start, 170 dinara po satu čekanja i 65, 85 ili 130 dinara po kilometru vožnje za 1., 2., odnosno 3. zonu. Da bi inspekcija mogla da identifikuje taksistu koji je izvršio veću naplatu, potrebno je uočiti što više podataka sa vozila kao što su registarski broj, krovna oznaka, marka i tip vozila, i uzeti račun za obavljenu vožnju - rekli su oni i naglasili su da na žalost na osnovu njihove evidencije može da se zaključi da veću naplatu ne vrše samo taksisti koji nisu upisani u osnovni registar, već i oni sa dozvolama za obavljanje taksi delatnosti na teritoriji grada Beograda.

DA LI ĆE SE KONAČNO STATI NA PUT DIVLJIM TAKSISTIMA? Komunalna policija otvorila ispostavu na Aerodromu "Nikola Tesla"

Po propisima gradske vlasti, auto-taksi prevoz može se obavljati samo na teritoriji opštine, grada i grada Beograda za koju prevoznik ima važeće odobrenje za obavljanje ove delatnosti.

- Putnička vozila sa krovnom oznakom „TAXI“, bez registarskih „TX“ oznaka nisu po automatizmu vozila neregistrovanih taksi prevoznika. Naprotiv, iskustvo pokazuje da se najčešće radi o vozilima taksi prevoznika, registrovanih na teritoriji drugih opština i gradova, van Beograda, ili o vozilima kojima upravljaju taksi prevoznici sa taksi dozvolama grada Beograda, čija vozila sa „TX“ registarskim oznakama nisu u funkciji zbog tehničke neispravnosti. Tek na trećem mestu radi se o subjektima koji nisu registrovani za obavljanje taksi prevoza putnika - pojasnili su iz sekretarijata Grada Beograda.

Zakonom o prevozu putnika u drumskom saobraćaju utvrđeni su iznosi novčanih kazni za subjekte koji nisu registrovani za taksi prevoz od 80.000 do 150.000 dinara, ili do 30 dana zatvora za fizičko lice, 300.000 do 1.000.000 dinara za privredni prestup za privredno društvo ili drugo pravno lice, uz obavezno izricanje zaštitne mere oduzimanja vozila kojim je učinjen prekršaj.

S obzirom da je uprkos kontinuiranoj kontroli i inspekciji ova pojava rasprostranjena i u drugim gradovima Srbije, pozivamo vas da nam u komentarima napišete svoja iskustva na ovu temu.

(Telegraf.rs)