Kakve veze imaju prodaja i escape room?

U nedelju, 9. aprila biće organizovano finale takmičenja, a za najuspešniji tim i njihove prijatelje Coca-Cola HBC će organizovati žurku na kojoj će imati priliku da se druže sa predstavnicima kompanije iz komercijalnog sektora

Escape room-ovi su u poslednje vreme se popularniji i doneli su novi koncept zabave u Srbiju. Ljudi ih vole jer se u njima sjajno provode sa prijateljima, a rešavanje zadataka i izazova im podiže adrenalin. 

Da bi se u njima dobro snašli, potrebna vam je snalažljivost, sposobnost da rešavate zadatke, ali i da ste timski igrač! Uz sve to, važno je da budete i pozitivni. Upravo sve osobine potrebne su i za rad u sektoru prodaje, a Coca-Cola HBC Srbija za studente organizuje jedinstveni escape room pod nazivom "TRAG U BOCI, PRODAJA U KOCI".

Ovo zabavno takmičenje odvija se u "Studentskom gradu" od 4. do 9 aprila,  sa ciljem da studentima i mladima na zabavan način približi dinamičnost poslova u sektoru prodaje.  Pet najuspešnijih timova će dobiti priliku da se upozna sa poslovima komercijaliste, tokom zajedničkih poseta maloprodajnim objektima.

U nedelju, 9. aprila biće organizovano finale takmičenja, a za najuspešniji tim i njihove prijatelje Coca-Cola HBC će organizovati žurku na kojoj će imati priliku da se druže sa predstavnicima  kompanije iz komercijalnog sektora.

Ukoliko želiš da se upoznaš sa prodajom, zabaviš i saznaš kako posluje čuvena Coca-Cola HBC, očekujemo te svakog dana  od 12 do 18 časova u "Studentskom gradu"!

(Telegraf.rs/ PR)