Coca-Cola predstavila serijal o nezaboravnim ukusima Srbije (FOTO)

Jedinstveni projekat koji kroz gastronomiju i narodnu radinost spaja moderno i tradicionalno

Coca-Cola sistem u Srbiji otkrio je na Zlatiboru prvi ručno rađeni bilbord  povodom najave početka emitovanja serijala "Coca-Cola putovanje-nezaboravni ukusi Srbije".

Neka od najautentičnijih jela iz cele Srbije biće predstavljena i modernizovana kroz 12 uzbudljivih epizoda koje će biti emitovane u narednom periodu na zvaničnoj Coca-Cola Facebook stranici.

U želji da sačuva neka od tradicionalnih jela iz cele zemlje i vrati ih na savremene trpeze, Coca-Cola koja se savršeno uklapa uz sve ukuse, zaputila se u veliku gastro avanturu kroz Vranje, Bojnik, Leskovac, Pirot, Aleksinac, Potpeće, Ljig, Rogljevo, Vršac, Zrenjanin, Sumrakovac kod Boljevca i Debeljaču. Autentična jela poput samse sa trljanicom, urde, belmuža i mnogih drugih, biće ponovo otkrivena u video serijalu i dobiće duh modernog uz pomoć kulinarskog entuzijaste Ivana Markovića koga na ovom putovanju prati i poznati radio voditelj Filip Ugrenović.

- Coca-Cola je odavno neizostavni deo naših obroka, ali, sada smo želeli da odemo i korak dalje i pokažemo da je Coca-Cola sjajan par, ne samo modernim obrocima već i nekim tradicionalnim, pomalo zaboravljenim lokalnim jelima. Ono što nam je takođe bilo veoma važno je da, kao i uvek do sada, kroz ovaj projekat podržimo lokalnu zajednicu tako što ćemo pored recepata u čitavu ideju uključiti i stare zanate, te otud i ručno rađeni bilbord. Duboko smo uvereni da je snaga našeg brenda u činjenici da može postati deo svakog aspekta zajednice u kojoj posluje i uzvratiti joj ostavljajući zajedničko nasleđe upravo kroz ovakve projekte - izjavila je Tanja Petrović, marketing direktor Coca-Cola Srbija.

Višemesečna izrada bilborda koji je postavljen na Zlatiboru poverena je vrednim i veštim rukama pletilja sa Zlatibora. U potpunosti je ručno pleten i sa motivima iz ovog kraja. Uskoro će u još jednom kraju Srbije biti postavljen bilbord koji je takođe ručno rađen, ali tehnikom koja je karakeristična za samu lokaciju. Oba bilborda su potpuno jedinstvena i inovativna jer integrišu stare zanate sa savremenim načinom komunikacije sa potrošačima.

(Telegraf.rs/ PR)