Trudnice, dobro perite voće i povrće!
0
0
Najnovija istraživanja pokazuju da deca čije su majke tokom drugog stanja konzumirale namirnice bogate pesticidima, imaju veće sanse za autizam
Izloženost pesticidima u trudnoći je u novom istraživanju sprovedenom na Univerzitetu Kalifornija povezana s 60 do 200 odsto većim rizikom za autizam kod dece. Naučnici veruju da je uočenu vezu moguće objasniti delovanjem hemijskih jedinjenja iz pesticida na nervni sistem.
Preporučujemo
Albert Rijera: "Nemam čarobni štapić, ali prve promene videćete već u četvrtak"
"Moj sin te je izvukao iz bede": Svekrvi sam sasula istinu u lice, za 5 minuta došla je hitna pomoć
Inače, mozak odraslih je od delovanja opasnih hemikalija iz okoline zaštićen posebnim filterima, međutim kod male dece ta barijera između krvi i mozga još nije u potpunosti formirana što povećava rizik za ćelije mozga.
Stručni časopis "Environmental Health Perspectives" dodaje da se autizam u Americi dijagnosticira kod jedne od 68 dece, pri čemu su novi nalazi prikupljeni od oko hiljadu porodica sa malom decom.
(Telegraf.rs / Tanjug)