"Leš" u reklami za H&M
Ovih dana kompanija H&M našla se na udaru javnosti zbog izbora premršave manekenke Ejmelin Valad za zaštitno lice njihove najnovije Marni kolekcije
Mediji su ovu dvadesetšestogodišnju devojku uporedili sa lešom koji samo što se nije stropoštao na zemlju.
Preporučujemo
Upravo je objavljena zastrašujuća informacija: Da li je počelo da se dešava ono čega smo se svi plašili?
Hitno je završila u bolnici zbog bola i sumnje na slepo crevo: Nije ni slutila da je čeka neviđeno iznenađenje
- Ova manekenka izgleda bolesno, maltene poput leša. Koža joj je siva, na rukama su joj iskočile vene, a ima i ogromne podočnjake. Nije mi jasno kako to da se H&M u kampanji namenjenoj mladima opredelio za model koji promoviše jedan totalno nezdrav način života - izjavio je jedan lekar za britanske medije.
Međutim, PR služba švedskog proizvođača u potpunosti se ogradila od ove kritike.
- Cenimo mišljenje svojih kupaca i žao nam je što neki od njih smatraju da ove fotografije nisu u skladu sa etikom i da je ova manekenka anoreksična. Ne radimo sa modelima koji imaju problem sa alkoholom i drogama, ali ni sa onima koje su zaista premršave. Svesni smo da su naše manekenke mršave i vitke, ali takav je zakon modne industrije - poručili su u zvaničnom saopštenju čelnici H&M-a.