Ljudi su počeli da seku logoe sa svoje odeće, a kada vidite zašto - i vi ćete!

Nekada su logotipi prestižnih brendova značili bogatstvo i moć, a danas govore da osoba nema identitet i da je beznadežan slučaj kada je reč o stilu

Biti od glave do pete u dizajniranoj odeći od glave do pete sa istaknutim logoima prestižnih brendova bilo je popularno u vreme 90-ih godina, pa i prvih nekoliko godina 21. veka. I to je tada bio znak bogatstva i uspeha. Na sreću, vremena su se promenila, na ulicama je sve manje pokretnih reklama, a novina je to da danas ljudi koriste skalpel kako bi uklonili logoe brendova - i to sa tek kupljenih komada odeće.

Džemper od 28.500 evra: Evo kako je napravljen i zašto košta papreno (FOTO)

Ona izgleda fantastično u brushalteru od 3 miliona dolara (FOTO)

Blogeri na internetu postavljaju video-klipove sa savetima kako da uklonite logo izrađen od končanih niti sa košulje ili kačketa a da vam ne ostane ružan nacrt, te kako da sa naočara za sunce skinete logo a da vam ne osatene razmazana mrlja.

Ovaj trend su 2015. godine pokrenuli milenijalci, generaacija koja ne voli da nosi odeću sa etiketama i logoima. Kada se čovek pretvori u "brend" na fotografijama na Instagramu ili Tviteru, reklamiranje nekog proizvoda zaista može da bude veoma neprivlačno, neukusno i smešno. A većina njih se pita zašto bi reklamirala nekog za džabe.

Takođe, uklanjanje tuđeg identiteta sa odeće mladima omogućava da izgrade svoj, a da pritom zadrže kvalitet koji odeća određenog brenda ima.

U doba krize i štednje logotpi se smatraju nezgrapnim, dok visok kvalitet odeće prefinjene  obrade i finog dizajna govori sam za sebe.

Promena stava prema logotipu predstavljena je u ironičnoj memi pod nazivom "Evolucija Ralfa Lorena", koja predviđa da će logo ovog brenda jednog dana biti toliko veliki da će kupce zapravo pretvoriti u konje.

Neke modne kuće su kao odgovor na udaljavanje od očiglednog brendiranja donele odluku da logotipe svedu na razumnu veličinu ili da ih pak uklone sa vidnih mesta.

Evo tutorijala kako se uklanja logo sa kačketa:

(Telegraf.rs)