LUJ VITON, GUČI, ŠANEL: Kako da razlikujete original od lažnjaka?

Već duže vreme mnoge radnje su preplavljene lažnjacima svetskih poznatih brendova. Gde god da se okrenete na ulici šetaju devojke sa Guči, Armani i Šanel tašnama, cipelama, naočarima. Međutim, s obzirom na ekonomsko stanje u državi, jasno je da se u većini slučajeva ne radi o orignalnoj robi

Lažnjaci su svuda oko nas. Sve je više butika koji u svojoj ponudi imaju replike poznatih svetskh brendova, počev od tašni, cipela, pa sve do naočara, majci i ostalih modnih predmeta. Da stvar bude gora, lažnjaci se sve bolje prave, pa ih je nekada vrlo teško razlikovati od originala. Ako vam je stalo do kvaliteta i do onoga što kupujete, ovaj kratak vodič će vam pomoći da ubuduće, za tren oka, prepoznate robu koja jeste ili nije izašla iz velikih svetskih radionica poput Armanija, Kavalija, Gučija...

Cipele

Kada je reč o cipelama, dizajneri širom sveta ulažu mnogo kako bi napravili cipelu koja je na prvi pogled lepa, šik i savršeno dizajnirana, ali pre svega udobna. Udobnost cipele je uvek na prvom mestu, kao i precizan način izrade. Ukoliko cipele koje kupujete nemaju kvalitetno pakovanje, odnosno čvrstu kutiju i zaštitnu kesu koje na sebi imaju ispisano ime brenda, velika je verovatnoća da se radi o lažnjacima.

Bilo kako bilo, vodite računa prilikom kupovine, jer je prodaja falsifikovane robe uzela poprilično maha. Tome u prilog jasno ide i podatak da će 2015. godine zarada od prodaje lažnjaka premašiti cifru od 1,7 milijardi dolara, što će biti više od dva odsto svetske ekonomije.

(Tamara Milić)