Reklamiranje cigareta povećava želju za pušenjem
0
2
Istraživanja pokazuju da gledanje reklama za cigarete povećava želju za pušenjem, naročito kod tinejdžera koji su ujedno i najgori pušači
Gledanjem reklame s cigaretama želja za pušenjem raste za 22 odsto, pokazala je studija neprofitne američka organizacije "Rand Corporation" koja je sprovedena na 134 studenta. Čak i jedna reklama kod tinejdžera i studenata uzrokuje želju za cigaretom koja traje i do nedelju dana.
Preporučujemo
Ko je najbogatiji poljoprivrednik Srbije? Obrađuje oko 36.000 hektara zemljišta, i snabdeva CEO REGION
Jezivo verovanje za 5. novembar: Ako ovo uradite na dan Svetog Jakova, stiže kazna!
Iako se želja smanjuje vremenom, ona traje punih sedam dana, utvrdili su naučnici koji su ispitanike izložili prikazom 1.112 reklama koje podržavaju duvansku industriju.
Ranija istraživanja su potvrdila da su najteži pušaći upravo tinejdžeri i studenti koji imaju između 18. i 25. godina. U toj starosnoj grupi ima 50 odsto više zavisnika o cigaretama nego u bilo kojoj drugoj.
(Telegraf.rs)