Reklamiranje cigareta povećava želju za pušenjem

Istraživanja pokazuju da gledanje reklama za cigarete povećava želju za pušenjem, naročito kod tinejdžera koji su ujedno i najgori pušači

Gledanjem reklame s cigaretama želja za pušenjem raste za 22 odsto, pokazala je studija neprofitne američka organizacije "Rand Corporation" koja je sprovedena na 134 studenta. Čak i jedna reklama kod tinejdžera i studenata uzrokuje želju za cigaretom koja traje i do nedelju dana.

Iako se želja smanjuje vremenom, ona traje punih sedam dana, utvrdili su naučnici koji su ispitanike izložili prikazom 1.112 reklama koje podržavaju duvansku industriju.

Ranija istraživanja su potvrdila da su najteži pušaći upravo tinejdžeri i studenti koji imaju između 18. i 25. godina. U toj starosnoj grupi ima 50 odsto više zavisnika o cigaretama nego u bilo kojoj drugoj.

(Telegraf.rs)