Zgodna plavuša čisti po kućama, novac samo kaplje: Ovo su pravila za sve koji žele ovakvu uslugu

Čišćenje doma više nikada neće biti isto

Foto: Instagram/Printscreen/the_nakedcleaning_company

Niki Belton iz Engleske pokrenula je neuobičajeni biznis, a za to je bio potreban preduzetnički, ali i slobodan duh.

Naime, ova tridesetrogodišnjakinja je otvorila agenciju za čišćenje i to bi zvučalo sasvom normalno, ali dres-kod koji je pravilo firme The Naked Cleaning Company (što joj i sam naziv govori) jeste da zaposlene devojke čišćenje stanova i ostalih prostora obavljaju u donjem vešu, toplesu ili potpuno nage.

Zapravo, da bi usisavale, brisale prašinu i pospremale u ovako neobičnom izdanju, plaćene su i do 100 evra po satu, nešto manje ako nisu potpuno gole, već u donjem rublju ili toplesu.

Niki kaže da se drži svih bezbedonosnih mera prevencije od korona virusa, ali i da se ovakve usluge naručuju putem sigurnosnog sistema, a takođe navodi da na sebi ima manje odeće kako se virus ne bi zadržao na njoj.

Čistačice, kao i klijenti, moraju proći određene provere pre nego se ugovori posao, ali se takođe poštuje distanca od dva metara udaljenosti od klijenta.

Beltonova je firmu otvorila početkom 2020. godine i odmah su je obasule kritike javnosti, ali i ismevanje. Međutim, nakon prvaog karantina, ljudi su naručivali usluge i posao je počeo da cveta.

- Posao nam vrlo dobro ide, ali to uvek ima trolova na društvenim mrežama. Mi samo obavljamo naš posao. Naše čistačice nisu seksualni predmeti - izjavila je ona.

Niki je takođe navela da je njen posao sada važniji nego ikada uzimajući u obzir situaciju sa pandemijom i da je higijena vrlo važna.

- Svi se muče tokom pandemije i nadamo se da ćemo pomoći da se proredi korona virus. Ovde smo da pružimo osmeh i pomognemo u čišćenju domova ljudi jer smo profesionalne čistačice koje su tu da obave posao. Lijepo je što ljudi imaju pomalo neobičnu uslugu poput ove nakon svega što smo prošli u posljednjih nekoliko meseci - zaključila je Niki.

Ona je dodala da ovakav posao može umnogome uticati na podizanje samopouzdanja zaposlenih žena, a ne treba posebno isticati da su muškarci najčešći klijenti.

(Telegraf.rs)