Svoju promociju danas kompanije teško mogu da zamisle bez reklamnog tekstila

Reklamni tekstil čine komadi garderobe i tekstilnih aksesoara koji omogućavaju unikatno predstavljanje brenda određene kompanije

Foto: KLIK

Bez obzira da li je u pitanju podsticanje zajedništva tima u kompaniji, promocija firme ili poklon postojećim i budućim klijentima, reklamni tekstil se dizajnira tako da bude originalan i praktičan, da što duže može da se nosi, odnosno da bude što duže aktuelan.

Kompanije najčešće rade majice, ali to mogu da budu i pantalone, duksevi, kačketi i mnogi drugi delovi garderobe. Oni omogućavaju unikatno predstavljanje brenda određene kompanije, a za ovaj posao angažuju posebne timove. Vrhunski dizajn na odabranom reklamnom tekstilu postaje ključ za jedinstvenu promociju kompanije.

Majice sa natpisima

U promociji neke kompanije najčešće se štampaju majice sa diskretnom logom ili reklamnim sloganom, a tu su i ponekad duhoviti natpisi koji nemaju tako direktne veze sa brendom.

Ukoliko želite da se vaše reklamne majice zaista dugo nose i time šire vidljivost brenda, ne treba štedeti na izboru materijala, ali ni na dizajnu. Dobar dizajn je polovina kampanje i može da učini reklamnu majicu voljenom i samim tim nošenom, pa se ulaganje višestruko isplati.

Ovakva vrsta promotivnog materijala može služiti najrazličitijim namenama, kao i ciljevima i biće odličan način da se obraduje tim, ili da se podele kao reklama brenda, događaja ili proizvoda.

Dogovor može i online

Dovoljno je da agencijama koje se bave ovim poslom pošaljete logotip ili tekst koji želite da oni izvezu ili odštampaju, a često je moguće da se na sajtu popuni formular, a ostalo je briga agencije.

Oni najpre šalju ponudu u kojoj, osim cene usluga, navedu i vreme koje im je potrebno da proizvedu reklamne majice, dukseve i sl. Potom stiže fotografija probe veza ili nacrt za štampu. Proizvodnja reklamnog tekstila počinje tek kada je klijent u potpunosti zadovoljan i uz njegovo pismeno odobrenje. Mnoge agencije za veće narudžbine, recimo preko 50 komada, nude posebne pogodnosti i popuste.

Široka ponuda promo proizvoda

Reklamni tekstil je kategorija promo materijala koja ima najširu ponudu proizvoda spremnih za brendiranje u nekoliko tehnika. Proizvodi imaju izuzetnu upotrebnu i funkcionalnu vrednost i jedan su od najčešće korišćenih promo proizvoda.

Reklamni tekstil je široko zastupljen i kod radnih uniformi za sajamske nastupe, kongerese, za hostese, promocije i prezentacije, radnike u izložbenim salonima, hotelima i restoranima.

Ova kategorija predstavlja i najprodavaniju kategoriju reklamnog materijala i ujedno spada u najomiljenije reklamne proizvode, jer majice, prsluci, košulje, džemperi i puloveri, kravate, sportska oprema za tim bildinge, reklamna oprema za sportsku rekreaciju i ostali proizvodi se praktično i svakodnevno koriste, čime i reklamna poruka dolazi do pravog izražaja.

Efektna reklama i poklon

Štampom logotipa, poruke ili brenda na reklamnom tekstilu dobijaju se reklamno vrlo efektni proizvodi, pa se tekstil sa štampom često nameće kao logičan izbor poslovnih ili ličnih poklona.

Reklamni tekstil je moguće brendirati različitim tehnikama sito štampom, reklamnim vezom, direktnom digitalnom štampom na tekstilu ili transefrnim tehnologijama pomoću subli preslikača, flex ili flok folijama. Reklamni tekstil dolazi u širokom spektru boja, koje će uz logo firme ili reklamnu poruku predstavljati vrhunski marketinški alat.

Kako se štampa reklamni materijal?

  1. Sito štampa - tehnika pogodna za štampu na tekstilu, a posebnu primenu nalazi u tekstilnoj industriji za štampu najraznovrsnijih materijala kao što su majice i kišobrani. Ova štamparska tehnika je veoma popularna kada se radi o velikim tiražima, jer iako je inicijalna cena viša nego kod ostalih tehnika, krajnja cena pojedinačnog otiska u velikim serijama je neuporedivo manja nego u drugim štamparskim procesima.
  2.  Preslikači, vinil, flok - postupak prenosa grafičkog simbola na tekstil, a najčešće se radi o majicama, duksevima i radnim odelima. Kompjuterski izrezana folija se pomoću termo prese prenosi na tekstil. Vinilom se postiže efekat gumene strukture kakav se najčešće sreće na sportskim dresovima, dok flok daje plišani reljefni efekat.
  3.  Vez - tehnika izrade reklamne poruke koja se potpuno sjedinjuje sa tekstilom. Vezeni konac ostavlja u tekstilureljef koji daje osećaj vrhunskog kvaliteta i materijala i poruke o brendu koji je izvezen. Najčešće se rade kačketi, majice i jakne, a primena je neograničena. Ova tehnika je vrlo dugotrajna.

Preduzeće Klik Commerce iz Beograda je lider u oblasti reklamnog materijala u raznim formama i oblicima. Posetite njihov sajt i odaberite reklamni materijal po vašoj meri.

(Telegraf.rs/PR)