Industrija kopija poznatih brendova cveta: Ko su najčešći kupci "fejk" robe?

Oni koji kupuju "fejk" zapravo nisu neka homogena skupina, jer želju za potrošnjom ovog tipa pokreću razni motivi

Foto: Shutterstock

I dok se slavne modne kompanije trude da osmisle nešto novo i da poboljšaju sopstveni imdiž, iza ugla vrebaju plagijatori koji budno prate svaki njihov potez, nudeći sve dostupnije kopije torbi i ostalih modnih dodataka poznatih brendova. 

Kopije odnosno "fejk" torbe i modni dodaci slavnih brendova sve su dostupniji zahvaljujući sve većim i jačim onlajn platformama koje potrošačima nude apsolutno sve.

Novi izveštaji kineskih vlasti otkrivaju pokušaje razbijanja operacija kopiranja, u kojima se vrte milioni dolara, što dokazuje kako se svet luksuza i dalje suočava sa ovim sve većim problemom.

Uprkos naporima i pokušajima da smanje ovo štetno modno područje, činjenica je da je Kinezima vrlo lako da dođu do kopija, uz samo par klikova jer se trudi - i druga strana.

Naime, tamo je sve lakše kupiti neku kopiju torbice slavnog brenda, a i način proizvodnje sve je kvalitetniji i perfidniji, radi se o sofisticiranim načinima oblikovanja.

Foto: Freepik.com/VALUA-VITALY

Jedna od čestih zabluda je stereotip tipičnog kupca, koji kupuje lažno brendiranu robu. Naime, oni koji kupuju "fejk" zapravo nisu neka homogena skupina, jer želju za potrošnjom ovog tipa pokreću razni motivi.

Četiri tipa kupca kopija

Prvo su sanjari, mladi ljudi kojima nedostaju finansijska sredstva za original. Drugi su mladi profesionalci koji žele da se uklope u odrđene društvene krugove.

Treći su oni koji imaju i originale, ali kupuju kopije iz čiste zabave, a četvrti su oni koji takođe imaju novca za originale, ali smatraju da dizajn i kvalitet treba da budu dostupni po fer cenama, piše Jing Daily.

(Telegraf.rs)