≫ 

Snaga sve veća, a kubikaža sve manja – da li su ovi motori zaista bolji?

 ≫ 

Danas kubikaža motora u automobilu ne znači gotovo ništa, bar kada su iole novija kola u pitanju. Na osnovu nje teško je pretpostaviti koliko konja motor ima, a da ne govorimo o proceni koliko je neki auto brz, luksuzan ili bilo šta drugo

Komentari

  • sasa

    16. jul 2019 | 10:53

    Ipak, opisujete samo snagu motora (KS) koja je danas veoma nisko po vaznosti za performanse automobila. Mnogo vaznije je posmatrati elasticnost, obrtni momenat, hod menjaca, tezinu samog vozila, sistemi prenosa pogona, habanje pokretnih delova motora.... Mala kubikaza jos uvek ne znaci i manja potrosnja goriva i udobna voznja.

    • 16. jul 2019 | 18:05

      ih

      @sasa

      Pa neki parametar mora da sluzi za poredjenje. Snaga je vrlo dobar sve sto si nabrojao je usputno (mozda sem obrtnog momenta). Varijacija ima hiljadu da bi mogle da se porede kako treba. Po tvojoj prici bi mogli onda da prosirimo i faktore kao sto su gume,sistem vesanja, vrsta podloge , uslovi puta itd.

    • 18. jul 2019 | 07:55

      majkan

      @sasa

      Testirao x puta.Uvek su brza kola koja imaju vise HP. Npr civic 1.6 vti iz od pre 20 godina pojede za dorucak sve i jednog dizela do te snave sa skoro 3x vise obrtnog momenta. Nije toliko bitan obrtni ako ima dobar menjac koji rasporedjuje taj momenat. Svi mere obrtni na motoru.Izmerite na tocku pa cete videti sa cim stvarno raspolazete.

  • Ns

    16. jul 2019 | 10:30

    NE!

  • Darko Marinkovic

    16. jul 2019 | 10:16

    Ko misli da je bolii taj nema pojma sta je motor i kako funkcionise.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA