Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Небојша
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Antap

    11. septembar 2019 | 07:38

    Nešto mi nije jasno. Ako se ovaj "Porche" pokreće isključivo na električni pogon, koju funkciju ima turbo u jačoj verziji?

  • Небојша

    10. septembar 2019 | 23:17

    Не можете упоређивати Теслу Модел С са Поршеом, то су два различита света! Поседујем Теслу Модел 3 Перформанс.Технологија је далеко изпред немачке! Из поузданих извора знам да су се немци запањили када су раставили Модел 3. Модел 3 тако једноставно састављен, а технолошки је изпред свих електричних аута. Тако не хвалите коња кога нисте јахали!А да не причамо о цени, где можете купити ауто који убрзава до 100 за 3,4 сек. И макс 261кмх! За 68’000 CHF? Да није Порше можда?,који ће коштати преко 150’000 CHFПрема томе Тесла је далеко изпред свих. Погледајте само перформансе Модела Х, убрзање, вешање, технологија, место.Немци могу само да завиде, јер их лично познајем, радио сам преко 10год. За АУДИ и ФВ ПоршеПоздрав редакцији

  • Sasa

    10. septembar 2019 | 22:14

    Porse = Rimac...vec su najbolji...U ovom porseu Rimac ima veliki udeo

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA