≫ 

Da li je pumpanje guma azotom zaista bolje od pumpanja vazduhom?

 ≫ 

Kvalitetnija vožnja, ekonomičnija potoršnja goriva, duži životni vek guma... Šta je od toga tačno?

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Elektro-vozač
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Perica

    02. oktobar 2020 | 18:33

    Azot je sam po sebi redji od vazduha i veca je vreovatnoca da ce negde ispustiti

  • Vojo

    01. oktobar 2020 | 23:43

    Azot u kumama do prve rupcage.

  • Elektro-vozač

    01. oktobar 2020 | 21:26

    Čist azot u gumama može da ima smisla u nekim situacijama. Pritisak je stabilniji u većem opsegu temperatura i dinamičkij opterećenja - npr. u nekim trkama. Međutim za normalan svet nema mnogo razlike ni značaja. Gumama je trajanje više ograničeno drugim faktorima nego količinom drugih sastojaka vazduha u njima. Drugo, kako se kiseonik brže gubi iz guma nego azot sledi da je koncentracija azota u njima veća nego u običnom vazduhu baš jer kiseonik "curi". Treće, za normalnu vožnju je najvažniji pritisak a, kako je neko već rekao ovde, sva novija kola ga već prate a nije preteško ni videti i/ili proveriti ručno.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA