Da li treba nastaviti vožnju kada vam lampica na komandnoj tabli pokazuje da ostajete bez ulja?

Ako se tokom vožnje upali žuta lampica, to ne može da ne bode oči vozaču, ali to istovremeno ne mora da znači da je u pitanju neki kritičan kvar...

Komentari

  • Majstor Rile

    Žuta lampica kada je ulje ispod minimuma, crvena kada nema pritiska ulja u sistemu podmazivanja. Kad je lampica za nizak nivo ulja jasno je, treba proveriti koliko ima ulja. Možda samo senzor ne radi, a možda je i viskozitet ulja loš na šta isto neki senzori reaguju, tako da ne dolivati ulje po svaku cenu, već samo ako fali. Kad se upali crvena lampica treba zaustaviti auto odmah, proveriti da li ima ulja, upaliti ponovo motor, ako se lampica ne gasi, ne voziti dalje. Uzrok može biti nestostatak ulja, ali može biti i kvar pumpe ulja. U najboljem slučaju kvar senzora, ali to se ne može znati dok se ne ispita...

  • Lord

    E,svako pise o kolima...

  • Znaci

    Odavno nisam procitao niti cuo ovakvo glupo pitanje? Ne treba...vec treba voziti sto dalje i sto duze i sto brze...eto!

  • Tako je

    Treba nastaviti vožnju u što nižem stepenu, odnosno I ili II brzina i na što većim obrtajima, odnosno preko crvene crtice tamo gde piše RPM, to će omogućiti potpuno podmazivanje s minimalnom količinom ulja, ako ga ima, ako ga nema - svejedno je ... 200 na sat, GAS, GAS, u brzinu, 200 na sat GAS, GAS u krivinu....

    • Buda

      @Tako je

      Čitao sam da mogu da se ubace banane koje vrše podmazivanje.

  • V8

    Ko ne zna ulje da proveri nek ostavi kola i više nikad da ne vozi auto..

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima