Da li treba gasiti Start-stop sistem u autu? Iskustva vozača otkrivaju pravu istinu
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Raca
Najveca glupost taj start stop sisitem kod motora paliti gasiti a vec motor u nekoj radnoj temperaturi a preporuka da se negasi odma dok turbina se neohladi i radi samog kondeza u motoru naglo toplo hladno.. elektricni auto nesto drugo al ovo kod motora sa sagorevanjem kao da zelis da ga pokvaris namerno
Božidar
Pa ne znam baš da li su dobre , recimo stanete na naplatnu rampu pa se ugasi. Turbina se ne hladi i onda se pokvari ?
Brko
Kakve ljudske gluposti ! S jedne strane se toliko trujemo raznim eksplozijama i upotrebom fosilnih goriva i raznih fabričkih zagađivanja da bi neko brusio folirantsku priču oko ekologije. Bilo bi mnogo moralnije vršiti pritisak na proizvođače automobila na ograničenje brzine vozila jer mladi ljudi ginu više nego u ratu što opet mislim da to i nije baš slučajno. Znam da je ovo politički problem ali treba se boriti !