≫
Vozili smo BMW M135i xDrive: 306 konja koji će vas prikovati za sedišta
≫
Prelaskom na novu platformu Serija 1 je odbacila pogon pozadi po kom je bila jedinstvena u segmentu, a ovaj radikalan zahvat BMW-a ispostavio se kao pun pogodak s obzirom na to da je kompakt iz Minhena mnogo dobio u smislu svakodnevne upotrebljivosti, a minimalno izgubio na polju dinamike i osećaja u vožnji
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
ime
Konkurencija Mercedesu A 35 AMG
Prile
Vozim Bmw i Bmw Sam Fan i Voziću Ga Sve dok Bude Zadnja Vuča Ako Predje na Prednju Vuču nikad ga Više Neću Kupiti.