≫ 

Koliko popularne električne "gradske zujalice" mogu da pređu sa jednim punjenjem?

 ≫ 

Šta kažu proizvođači, a šta pokazuje praksa...

Komentari

  • Mile

    17. decembar 2020 | 20:43

    Ti bi volio pricat o kolima al pricas i dosadujes o igrackama na bakterije

    • 17. decembar 2020 | 22:10

      Elektro-vozač

      @Mile

      Vala baš. Moje igračke su zabavnije, idu bolje i više služe od tvojih kola.

  • Boki

    17. decembar 2020 | 17:43

    Reno je među prvima krenuo u razvoj električnih automobila u saradnji sa Nissan-om, tako da iskustvo u tome je vidljivo. Takođe prednost Zoe je što je auto u osnovi pravljen kao električni dok su 208, Corsa i Mini na kombinovanoj platformi sa klasičnim pogonom. Honda je neki eksperiment više nego pravi serijski auto.

  • Elektro-vozač

    17. decembar 2020 | 14:58

    Ne znam po kom se modelu Zoe prodaje u Evropi ali, s obzirom da je cena jednog kWh u Srbiji (noću, normalna potrošnja, sa svim nametima, porezima i akcizama) oko 4 dinara to izađe na pola dinara po kilometru odnosno 50 dinara za 100 km. Koliko košta autobuska karta?

    • 17. decembar 2020 | 15:40

      benzin sofer

      @Elektro-vozač

      da li cemo uskoro moci i da se grejemo na baterije ? pitam zbog prijatelja jedan se greje na loz ulje a drugi na ugalj i drva

    • 17. decembar 2020 | 16:11

      Elektro-vozač

      @Elektro-vozač

      Pričamo o kolima, ali da ti odgovorim na zajedljivo pitanje: Može već sada i može i bolje. Kombinovane solarne ćelije mogu proizvoditi električnu energiju i zagrevati vodu. Uz dobru izolaciju, strukturu kuće, sa termalnim balastom ili rezervoarom, kućnim baterijama i, za srpske uslove možda vetrenjačama, moguće je biti potpuno nezavisan od spoljnih izvora energije, kako lož ulja, uglja, drva, benzina, nafte/dizela pa i struje. Ovo važi za celo domaćinstvo, sa sve vozilima. Ovo je najčistija varijanta koja najmanje zagađuje. Grejanje cele kuće na struju jeste skupo u poređenju sa grejanjem na fosilna goriva i drva ali to ne treba mešati sa vožnjom. Najveći deo energije iz goriva se izgubi upravo na grejanju, koje je u najvećoj meri još jedan vid zagađenja, dok se sa električnim pogonom najveći deo energije upotrebi za glavnu namenu kola - pokretanje. Kabina kola je relativno mala te njeno grejanje na struju iz baterije nije problem, pogotovo za srpske uslove gde zimske temperature ustvari i nisu toliko niske (u odnosu na, recimo, severnu Evropu, Kanadu, ...).

    • 17. decembar 2020 | 16:11

      Om

      @Elektro-vozač

      Đaba da je jeftino kad nije kako treba nego na baterije

    • 17. decembar 2020 | 16:30

      Roki

      @Elektro-vozač

      Mani se ćorava posla

    • 17. decembar 2020 | 16:40

      Elektro-vozač

      @Elektro-vozač

      @Om: "Kako treba" se menja kroz istoriju. Sada znamo više i bolje nego što smo znali ranije. Prilike za učenje postoje, potrebna je samo želja.

    • 17. decembar 2020 | 16:49

      baba smilja iz darosave

      @Elektro-vozač

      koliko bi kostao materijal i ugradnja solarni paneli i baterije za kucu od 150 kavdratnih metara

    • 17. decembar 2020 | 19:08

      Elektro-vozač

      @Elektro-vozač

      @Baba Smilja: Ne znam, ne bavim se instaliranjem te opreme u Srbijim Previše u većini slučajeva, kao što sam to na drugi način rekao u mojoj prethodnoj poruci. Ovde pričamo o kolima.

    • 17. decembar 2020 | 22:49

      energizer bunny

      @Elektro-vozač

      verovatno 20,000.oo evra a mozda i vise. ako sada dajes oko 1,000.oo evra za grejanje ko ima novac da investira u ovo cudo onda ti je posle 20 godina grejanje dzabe

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA