Koji Golf GTI je zaista najbolji: Svi modeli rangirani od najgoreg do najboljeg

Koji Golf GTI je prava legenda?

Volkswagen Golf GTI
Foto: Wikipedia

Golf GTI je jedan od najlegendarniih automobila svih vremena.

Međutim, koja njegova verzija je zaista najbolja?

Sajt Expressandstar rangirao je sve modele počevši od 1976. godine, pa sve do danas.

MkIV (1997-2004)

Volkswagen Golf GTI mk IV

Foto: Wikipedia

U pitanju je jedan od najomraženijih modela u istoriji automobila - i to iz dobrog razloga.

Ukaljao je već legendarno ime.

I dok je bio odličan za svakodnevnu vožnju, ako niste bili na savršeno glatkom putu, bili biste u problemu zbog povećane težine, nedovoljno snage i nedostatka bilo kakvog voznog uzbuđenja.

Volkswagenovo dvoumljenje oko toga da li da MK4 bude pravi hečbek za rezultat je imalo auto koji je bio nadut, beživotan i dosadan.

MkIII (1992-1997)

Volkswagen Golf GTI mk III

Foto: Wikipedia

Golf GTI loza našla se u problemu nakon MK2 modela jer naredna generacija nije uspela da otelotvori esenciju voljenog hečbeka.

Iako je imao više snage zahvaljujući 2.0-litarskom motoru sa četiri cilindra, imao je i više kilograma i zbog toga je zapravo bio sporiji od svog prethodnika.

MkVI (2009-2012)

Volkswagen Golf GTI mk VI

Foto: Wikipedia

Ovaj model napravljen je uz pomoć uspšene formule koja je primenjena na modelu Mk5, ali ograničeo osveženje značil oje da je izgledao staro i umorno naspram rivala drugih prozvođača.

Povećanje od samo 10 konjskih snaga i male promene na vešanju prepustile su pozornicu "luđoj" konkurenciji kao što je to bio Ford Focus ST.

MkV (2004-2008)

Volkswagen Golf GTI mk v

Foto: Wikipedia

MkV dobio je pohvale za svoje performanse zahvaljujući turbopunjaču, ali i činjenici da je mogao da se koristi za svakodnevne obaveze.

A čak je i izgledao kao pravi GTI.

Mnogi entuzijasti smatraju da je Volkswagen mogao da se još više potrudi kako bi stvorio još jedan pravi GTI model, ali je ovo definitivno bio korak u pravom smeru.

MkVII (2012-2016)

Golf MKVII

Foto: Promo

Nakon blago razočaravajućeg Mk6, Volkswagen je rešio da ubaci u petu brzinu sa modelom Mk7.

Ovaj autom imao je potpuno novu platformu i nove motore. A tu je bilo i dosta nove tehnologije koja ga je učinila najluksuznijim hečbekom na tržištu.

A sa 217 konjskih snaga, bio je brži nego ikada.

MkII (1983-1992)

Volkswagen Golf GTI mk II

Foto: Wikipedia

Ovaj model imao je ozbiljne cipele koje je morao da popuni. Original je bio veliki uspeh jer je masama pružio priliku da imaju pravi sportski auto na dohvat ruke.

A to je i njegov naslednik uspeo.

Uprkos tome što je malo porastao, MkII je uspeo da zadrži originalnu formulu i doneo je još performansi za sto.

MkI (1976-1983)

Volkswagen Golf GTI MK I

Foto: Wikipedia

Originalni Golf GTI j eprava legenda, a to oslikava i njegova cana na tržištu - čak i danas.

Najbolje od svega, čak ni podanašnjim standardima u pitanju uopšte nije loš auto.

Kompaktan i izuzetno lagan sa 112 konjskih snaga, njegove performanse jasno pokazuju da je i ozbiljan automobil.

Čak je i njegov legendrani stajloing uspeo da se odupre zubu vremena.

MkVII.5 (2017-Sadašnjost)

Volkswagen Golf GTI mk vii

Foto: Wikipedia

Poslednja inkarnacija Golfa GTI je najbolja do sada.

Ona kombinuje sve što je Volkswagen naučio u proteklih 40 godina i krajnji proizvod je najuzbudljiviji i najkorisniji auto GTI loze.

Iako su postojale brojne specijalne verzije, osnovni GTI je i dalje fantastičan auto.

(Telegraf.rs)

Tagovi: Golf, gti, Volkswagen

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Komentari (28)
Poređaj komentare:
  • C
    Crni

    Nijedan ne valja samo izvikano vozilo kod nas. Ima niz sigurnijih, pouzdanijih, jeftinijih za odrzavanje, startnijih, sa manjom potrosnjom i prvenstveno neuporedivo udobnijih da je wv glupo porediti. WolksVagen je seljacki auto iliti traktor kao sto bi moj drugar rekao odlicne čeze.

  • S
    Samo Bosna

    samo Golf 2. DAS AUTO. I to 1.6 D ili 1.3 B

  • S
    Stanko

    Jedan od losijih auta,odma posle fice i juga!

Ovo je najskuplji Ferari na svetu, ali zbog jednog detalja vredi svaki dinar (VIDEO)

Lexusov prvi luksuzni miniven je nešto što morate da vidite da biste poverovali da postoji

Amerikanci otkrivaju 7 razloga zašto su njihovi automobili bolji od evropskih

Stavio je jeftinije gume na zadnji deo automobila i pokazao koliko je zaista opasno voziti sa njima

Dacia ima novi motor, ali će zbog njega koštati 1.000 evra više

Autopilot nije video kamion: Pogledajte što je ostalo od Tesle posle sudara sa kamionom

Nekadašnji dizajner Bugattija sada radi za novu firmu koja proizvodi superautomobile

Pravio se pametan zbog tablica automobila i završio sa 12.000 dolara kazni

Honda je napravila poseban auto koji je služio da ljudi u njemu imaju seks

Jedni 1965 Ford GT40 Roadster Prototype na svetu je na prodaju - po astronomskoj cifri

Otkrivamo sve o zveri od 75.000 evra koju je golman Crvene Zvezde kupio svojoj supruzi kao poklon

Volkswagen sprema automobil kakav do sada niko još nije napravio

Aston Martin je započeo proizvodnju svog najskupljeg modela ikada

Najmoćniji Porsche Cayenne trenutno je hibrid

Na tehničkom pregledu će uskoro proveravati još jednu stvar - ako je nemate, nećete moći da vozite

Mercedes čekaju jako loše i veoma skupe vesti zbog varanja

Imena najmoćnijih Aston Martina počinju na V - jer konkurenciji šalje opasnu poruku

Lada ima poseban sportski model svog najpopularnijeg automobila u Rusiji

Vozači ovih modela dobijaju najviše kazni za brzu vožnju

Dacia Sandero RS je solidna zverka sa cenom u koju je teško poverovati

Ovo su zemlje sa najsmrtonosnijim putevima u Evropi

Lotus ima novi logo

Možda obara rekorde na stazi, ali Megane RS Trophy-R obara i s nogu svojom cenom

Ova vrsta vazdušnih jastuka vas bukvalno uopšte ne štiti, već povećava rizik od povrede

Honda povlači oko 223 hiljade limuzina Accord zbog pritiska vlasnika

Audi će od sledeće godine prestati da proizvodi najatraktivniji model A serije

Automobili koje lopovi mogu da ukradu za tačno 10 sekundi

Imamo užasne vesti za sve fanove Golfa

Pogledajte kako izgleda najprosečniji i najdosadniji automobil u svakoj klasi

Ovo su automobili čiji vlasnici su najzadovoljniji u 2019. godini

Novi Peugeot 208 će biti skuplji od Ford Fieste i Volkswagen Poloa

Neko je uspeo da slika novi Golf bez ikakve kamuflaže - i mnogi će biti razočarani

Prva skica otkriva da će Hyundai i10 izgledati potpuno drugačije - i moćnije

Džeremi Klarkson otkriva koji je najbolji auto koji je ikada vozio

Ovo će biti najskuplji automobil koji će se proizvoditi u Americi

Evo šta se desi kada Rusi imaju Ladu, a žele Porsche

BMW pravi ozbiljne rezove, a ovo su svi modeli koje više neće proizvoditi

13 automobila koje Amerikanci žele da voze - ali ne mogu da ih kupe jer se prodaju samo u Evropi

Audi će do kraja godine predstaviti 6 novih RS modela - evo šta sve stiže

Ferrari želi da poznati dizajner obriše sliku njegovog auta - jer očigledno ne zna ko su mu kupci

Ferrari će do kraja godine predstaviti 2 potpuno nova modela - nagađamo koja

Automobili koji na 100 kilometara troše najviše goriva na svetu

/
<% galerijaAlt  %>

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima