≫ 

Stavio je jeftinije gume na zadnji deo automobila i pokazao koliko je zaista opasno voziti sa njima

 ≫ 

Sa kvalitetom guma se nikada ne treba šaliti

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Mare

    16. avgust 2019 | 17:19

    Jedno je voznja superautomobila na trkackoj stazi sa maksimalnim opterecenjima guma,a savim drugo voznja u normalnom saobracaju.Za 50km/h u naselju,80 van i 130 na autoputu ne znam sta ce ti Micheline Sport Pilot,sasvim dovoljne su ti Riken ili LingLong.

  • Ns

    16. avgust 2019 | 09:27

    Bmw ima zadnju vucu zato je rezultak takav

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA