• 0

Pogledajte kako će izgledali novi Hyundai i10 - bolji u svakom pogledu

Hyundai je i zvanično predstavio novu, treću generaciju svog najmanjeg evropskog modela i10, koji bi, prema rečima vodećih ljudi južnokorejske kompanije, trebalo da bude jedan od najnaprednijih automobila u svojoj klasi

  • 0

Vizuelno, nova Hyundai generacija i10, može se reći, predstavlja evoluciju dosadašnje koncepcije, sa nešto agresivnijim nastupom. Svetlosne grupe su veće i izduženije, dok je gril, na kojem se nalaze LED dnevna svetla, sada dvodelni.

U odnosu na svog prethodnika, a još uvek aktuelnog modela, novi 10 je u dužinu porastao svega 5 milimetara, međutim, međuosovinsko rastojanje je naraslo za 40 mm, čemu će se najviše obradovati putnici na zadnjoj klupi.

Hyundai i10

Foto: Hyundai

Povećana je i širina vozila, za 20 milimetara dok je visina smanjena za isto toliko, što utiče da vozilo sada izgleda kompaktnije i proporcionalnije, dok je prtljažni prostor od 252 litre među liderima u klasi.

Enterijer je znatno bogatiji nego li ranije, sa mnoštvom hi-tech gedžeta, počevši od displeja osetljivog na dodir, dijagonale 8 inča, koji je najveći u ovoj klasi vozila na tržištu. Infotejnment sistem poseduje integrisanu Android Auto i Aplle CarPlay podršku, kao i bežično punjenje telefona i opcionu kameru za vožnju unazad.

Hyundai i10

Foto: Hyundai

Tu su i brojni sistemi aktivne i pasivne bezbednosti, među kojima se izdvajaju automatsko kočenje u slučaju opasnosti kao i sistem kontrole i upozoravanja pri napuštanju kolovozne trake, koji su trenutno prilično retki u automobilima ovog segmenta.

Što se tiče pogonskih jedinica, Hyundai i10 će se u startu isporučivati ili sa 1,0-litarskim trocilindarskim MPi benzincem od 67 KS i 96 Nm ili četvorocilindarskim 1,2-litarskim MPi benzincem od 84 konjske snage i 118 Nm, već poznati iz novog KIA Picanto.

Hyundai i10

Foto: Hyundai

Pomenuti motori isporučuju se sa 5-stepenom manuelnom ili opcionom 5-stepenom automatizovanom AMT transmisijom, koja prema tvrdnjama iz Hyundaija, obezbeđuje bolju ekonomičnost u odnosu na klasični automatski menjač.

Zvaničnu premijeru novi i10 imaće na predstojećem Salonu automobila u Frankfurtu, kada će biti poznata i cena ovog kompaktnog Hyundaijevog modela.

Đorđe Pavićević/TopSpeed

(telegraf.rs/Đorđe Pavićević/TopSpeed)

Komentari

Preporuka sa Weba

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima