Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Bobby
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Elektro-vozač

    21. oktobar 2019 | 14:14

    Savetujem da ne gledate evropske brojke za domet bilo kojih kola (NEDC, WLTP). Nisu realne. Gledajte američke (EPA). Npr. evropske brojke za moj auto kažu da ima autonomiju 500 km (moguće ali nerralno) a EPA 426 km (lako postignuti). Audi nije baš efikasan. Po EPA Audijeva autonomija je 204 mi, odnosno 328 km. To odgovara tvojim iskustvima.

  • Elektro-vozač

    21. oktobar 2019 | 12:49

    @Zoki: Tesla Model S. Preko 150.000 km, putevi dugi hiljade km - u Kanadi. Od -28°C do +40°C. I uzbrdo i nizbrdo. Petočlana porodica sa prtljagom, ja 100 kg. 0.17 do 0.2  kWh/km na autoputu uz normalnu vožnju leti. Zimi zbog grejanja putnika i zimskih guma treba više ali ne značajno - oko 0.24 do 0.26 kWh/km. Moj prosek (a ja žustro vozim) tokom celog 150.000 km je 0.225 kWh/km (zima+leto). Na putevima do 70/80 km/h trošim 0.13-0.15 kWh/km (leti). Model 3 troši manje, kao i Renault Zoe (mislim). Auto nominalno troši 0.173 kWh/km I to odgovara mojim iskustvima kao i mnogim drugima.

  • Zoki

    20. oktobar 2019 | 16:50

    Ovo nema veze sa zivotom...!!! Potrosnja el automobila se ne moze i ne radi pausalno...!!! Uzmite bilo koji el automobil i testirajte mu potrosnju kada je vanjska temperatura izmedju - 10°C i - 15°c, kada je vozac tezak izmedju 80 i 90 kg ili vise i sa 100 kg prtljaga i za kraj na mesovitom putu sto ce reci malo uzbrdo malo nizbrdo...!!! E tek tada ce te videti koliko se moze preci sa jednim eurom...!!!! Moje licno iskustvo: nakon pocetnih skoro 500 kilometara koje sam mogao da predjem sa punim baterijama(audi e tron terenac), nakon pola sata normalne voznje 100/120 km na sat pri vanjskoj temperaturi od 12 °C bord computer je pokazivao da mogu preci jos maksimalno 210 km bez punjenja...!!! Pitanje je sta bi bilo nakon jos pola sata voznje....!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA