Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika KO ZNA ZNA
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Fiat 500L

    21. oktobar 2019 | 22:54

    Nas veliki fica je na testu lagano dobio 5 zvezdica . E sad tu postoji jedna zackoljica,covek koji danas kupi nas 500L. Dobija ga sa limom 0.7 umesto sa 0.9 kao kad je radjen test na pocetku proizvodnje. Ukinito je centralno ojacanje krova,ukinute su dva mala dela koja su "primala udarac" sa zadnje strane itd.

  • KO ZNA ZNA

    21. oktobar 2019 | 18:13

    na zadnjoj klupi normalno kad nemaju sedista

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA