• 11

Dva američka novinara objašnjavaju zašto Yugo nije najgori auto svih vremena

Uprkos lošim ocenama, po njima Yugo uopšte nije loš auto

  • 11

Od prvog dana Yugo u Americi nije naišao na baš najtopliji prijem.

Yugo se u ovoj zemlji prodavao od 1985. do 1992. godine i za to vreme je dobio titulu najgoreg automobila ikada napravljenog.

Ipak, dva novinara automobilskog magazina Jalopnik veruju da Yugo ipak nije toliko loš.

Po njima, izgled nije toliko loš jer iza njega na neki način stoji Fiat, a tu je i praktičnost koja oslikava sve poslove koje je Yugo mogao da radi.

Automobil Jugo, Yugo, Zastava

Foto: Wikipedia/Michael Gil, sxc.hu/edgar0587

Drugim rečima, Yugo nije baš najgori auto koji je svet video.

A tu je i cena koja je u to vreme iznosila 3.995 dolara. Drugim rečima, Yugo je bio veoma jeftin jer su ostali konkurenti u proseku koštali 9.000 dolara.

Doduše, izrada je mogla da bude bolja i auto je mogao da ima malo više prostora, ali se dobro držao protiv konkurencije kao što je Chevrolet Chevette koji je koštao 5.690 dolara i definitivno nije bio bolji izbor.

Pogledajte ceo video i "odbranu" američkih novinara jednog od najprepoznatljivijih automobila tog vremena.

Video: Jugića je nasledio od pokojnog oca, nabudžio ga i sad Nikola gazi do šampiona Srbije

(Telegraf.rs)

Komentari

  • Kole

    Pojavio se skoro istovremeno kada I Hundai I KIA. Imali su slicne probleme ali vtemenom su korejanci uspeli da poprave kvalitet i opstanu na americkom trzistu. Da je bilo vremena I Yugo bi se unapredo I opstao.

  • топлистанадреалиста

    Најгори? Продавали га 7 година а најгори? Ево, нећу да питам, зашто сте га продавали 7 година ако је најгори? Ви американци сте стварно баш глупи!! Имао сам прилику да провозам "југо гвх" 1990 године, стар непуну годину, брзина је била у миљама, комплетно урађен за њихово тржиште!! Не да је био машина, посебно модели за америку у кабриолет верзији, послије ""rabita" то је најљепши кабриолет!!

  • Iseljenik

    Da se razumemo, Yugo je bio lošeg kvaliteta, menjač je zapinjao, otvaranje/zatvaranje prozora je bilo problem, materijali su bili jeftini... Ali bio je i jeftin. To ne znači da sme da bude toliko loš ali su ga slabo i održavali jer je cena bila praktično za jednokratnu (dobro, kratkoročnu) upotrebu. Ulje mu nisu menjali na vreme, recimo, zbog toga. Isto tako ljudi koji su ga kupovali su ga kupovali jer nisu imali novca za bolje, pa ni za propisno održavanje. U ovom slučaju, -1 + -1 = -3.

Preporuka sa Weba

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima