Zbog čega sve više automobila ima nelogične i komplikovane oznake?

Nekada smo kod gotovo svih drugih proizvođača mogli, na osnovu oznake, da zaključimo koliko kubika auto ima

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Deki

    13. decembar 2019 | 20:51

    Auuu nisam znao za ovo, zeznuo sam se uzeo audi sa 3.0 benzin, još gledam kao dobro ide za 2.0. Ne znam sta da radim sad?

  • Nema Veze

    13. decembar 2019 | 03:51

    Motore/modele treba klasifikovati i obeležavati prema "ekološkom otisku", odnosno prema rezultatu štetinh emisija tokom eksploatacije. U to treba uključiti i električne automobile i tehnologiju proizvodnje njihovih baterija i proizvodnje struje za njihovo napajanje (ugalj, hidro, atomska, vetro....) Formiranjem jedinstvenog indeksa "ekološkog otiska" odnosno energije upotrebljene za pokretanje tj korišćenje vozila, došlo bi se do jedinstvenog sistema oporezivanja, a zašto da ne, i obeležavanja modela vozila. U prvodu to znači da neko, kome nije dovoljno da ide max 150km/h nego mu "treba" 350km/h i da do "stotke" stigne za dve umesto za, npr 12 sekundi ili želi (preko toga) da sve to postigne u vozilu od 4-5 tona, a u kom se najčešće vozi sam, to treba naplatiti po eksponencijalnoj skali. Ovo, naravno, ne ide na ruku proizvođačima i marketinškim mutivodama, pa ćemo se do dostizanja nekog višeg nivoa kolektivne osvešćenosti poprilično načekati, ako do tada ne propadnemo kao civilizacija.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA