≫ 

Golf GTI: Stiže novi model kultnog "uličnog trkača"

 ≫ 

Ispod haube se nalazi dorađena verzija Volkswagenovog dvolitarskog benzinskog motora sa turbo punjačem, koja proizvodi 242KS u standardnoj GTI i oko 287KS u Clubsport verziji

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Crni
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Johan

    21. januar 2020 | 09:01

    Pa svako ima svoj ukus ali za razliku od ostali ovo je ekstra auto nemogu reciklirani hundaji. kija i fijat nni da priđu ovoj tehnologiji i kvalitetu

  • Crni

    20. januar 2020 | 19:42

    Dobre čeze.

  • Сремац

    20. januar 2020 | 19:02

    Алфицу Ђулијету квадро, ни бројеве на таблици не би стигао да прочита...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA