• 67

Prešla samo 378 kilometara: Da li biste kupili potpuno novu "mečku" iz 1991. godine?

Zvuči skoro neverovatno da kvalitetan automobil star skoro pune tri decenije nije do sada nekoliko puta "obrnuo brojčanik"...

  • 67

Kako biste reagovali kada bi vam neko ponudio da kupite automobil iz 1991. godine, koji je u svoje vreme predstavljao sam vrh svoje klase, pun dodatne opreme, sve vreme garažiran i savršeno očuvan...

Mercedes W124 300D Turbo

Foto: Mechatronik

Prvo što biste pomislili verovatno bi bilo da je, bez obzira na sve, mnogo "mator" i "da mora je dosta prešao". I tu bi vas ovaj Mercedes-Benz 300D Turbo potpuno iznenadio, budući da je poslednjih 29 godina proveo u garaži i da na njegovom kilometar satu stoji broj - 378.

Mercedes W124 300D Turbo

Foto: Mechatronik

Zvuči skoro potpuno neverovatno da jedan tako kvalitetan automobil star skoro pune tri decenije nije do sada nekoliko puta "obrnuo brojčanik".

Mercedes W124 300D Turbo

Foto: Mechatronik

Automobil pripada W124 seriji, proizvođenoj između 1984. i 1995. godine. W124 je bio prvi model o kome se govorilo kao o E-klasi, da bi njegov naslednik (W210) to ime zvanično i poneo.

Mercedes W124 300D Turbo

Foto: Mechatronik

Modeli te Mercedesove serije pročuli su se po svom izuzetnom kvalitetu izrade, izdržljivosti i pouzdanosti u vožnji, kao veoma udobnoj i prostranoj kabini.

Mercedes W124 300D Turbo

Foto: Mechatronik

Ovaj 300D Turbo pokreće najsnažniji Mercedesov dizelaš u tadašnjoj gami, trolitarsko redni šestocilindraš sa 143 konjske snage i maksimalni obrtnim momentom do 270Nm. Njegova snaga se na zadnje točkove prenosi preko automatskog 4G-Tronic menjača.

Mercedes W124 300D Turbo

Foto: Mechatronik

Automobil je pre skoro tri decenije bio naručen u Španiji, gde je prvi i jedini put registrovan 4. decembra 1991. u Huelvi, nedaleko od Sevilje. A pošto je to vlasniku bio samo jedan od automobila iz njegove flote, Mercedes je ostao zaboravljen u garaži sve do skoro.

Mercedes W124 300D Turbo

Foto: Mechatronik

Inače, kako navode kolege sa sajta AutoRepublika, prema originalnom cenovniku iz 1991. godine, početna cena Mercedesa 300D Turbo u Nemačkoj je iznosila 64.000, dok je cena ovog primeraka bila skoro 85.000 nekadašnjih nemačkih maraka. Kada se u tu cenu uračunaju protok vremena i efekti inflacije, ta suma bi danas bila ekvivalentna iznosu od oko 98.000 evra.

Mercedes W124 300D Turbo

Foto: Mechatronik

Ovaj "španski" Mercedes 300D Turbo, 29 godina kasnije, našao se u rukama ljudi iz kompanija Mechatronik, poznatog specijalizovanog restauratora i dilera klasičnih Mercedesovih automobila (na čijem sajtu se mogu naći neki od zaista izuzetnih i jednstvenih modela slavnog bavarskog proizvođača).

Mercedes W124 300D Turbo

Foto: Mechatronik

Kevin Bic, iz Mechatronik-a, kome se zahvaljujemo na ustupljenim fotografijama, za Telegraf.rs potvrđuje da je automobil zaista u odličnom stanju, što se iz priloženog može i videti. Ipak, budući kupac bi svakao trebalo da uradi servis, pošto su godine stajanja sigurno ostavile nekog traga na mehaniku.

Mercedes W124 300D Turbo

Foto: Mechatronik

Mechatronik automobil prodaje po ceni 59.900 evra (sa plaćenim porezima), a budući kupac ovog Mercedesa uz automobil dobija pripadajući komplet alata i originalne španske registarske tablice iz 1991. godine.

Mercedes W124 300D Turbo

Foto: Mechatronik

Video: Kinez 8 godina pravio mercedesa od drveta i potrošio para koliko bi mu trebalo za pravi

(Telegraf.rs/MBJ)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima