Sa tom zapreminom motora sve se mislim da će da leti, hahaha bez 2,0 za takve gabarite bolje da ne pričamo. Ima da bude lenj imaces osećaj da treba da ga bijes da krene.
Dokle vise pisete o tim glupostima. Kada sam 2011 god pocela da radim u Fiatu petak je bio neradan dan, nije bilo posla, 2012 su se davala mini placena odsustva, 2016 god je ukinuta treca smena a trecina ljudi ostala bez posla. Danas ta fabrika NE RADI. Ja sam istu davno napustila ali moj drug je i dalje tamo zaposlen. Proslog leta je 2 meseca proveo na radu u inostranstvu a da to niko od rukovodioca nije znao. Pitate se kako? Prosto placeno odsustvo je trajalo vise od ta dva meseca u cugu. U proseku svaki fiatov proizvodni radnik u Kragujevcu je tokom prosle godina imao oko 40 radnih dana u toku godine, dakle 2 meseca su radili a 10 proveli na placenom. Sto to neko ne kaze, da ljudi U Srbiji znaju da fabrika u koju je drzava tolike pare ulozila, cini mi se da je investicija bila 700 milona evra, ne radi. Nikada i nije. Kupovanje socijalnog mira. Fiatovi radnici sede kuci i primaju placeno kao sto su nekada zastavini radnici sedeli kuci i primali placeno. Jedino sto to vide nisu zastavini radnici vec njihova deca.
alal vera alal vera
za razliku od ovog kod nas je FIJAT
Podelite komentar
automobilski ne strucnjak
totalan promasaj sa pikapom bolje da su napravili karavan
Podelite komentar
ĐoLe
Kul je znak, mada malo odskače od tradicije... ipak im je 120 rođendan.
Podelite komentar
Ganimed
Sa tom zapreminom motora sve se mislim da će da leti, hahaha bez 2,0 za takve gabarite bolje da ne pričamo. Ima da bude lenj imaces osećaj da treba da ga bijes da krene.
Podelite komentar
Kragujevac
Dokle vise pisete o tim glupostima. Kada sam 2011 god pocela da radim u Fiatu petak je bio neradan dan, nije bilo posla, 2012 su se davala mini placena odsustva, 2016 god je ukinuta treca smena a trecina ljudi ostala bez posla. Danas ta fabrika NE RADI. Ja sam istu davno napustila ali moj drug je i dalje tamo zaposlen. Proslog leta je 2 meseca proveo na radu u inostranstvu a da to niko od rukovodioca nije znao. Pitate se kako? Prosto placeno odsustvo je trajalo vise od ta dva meseca u cugu. U proseku svaki fiatov proizvodni radnik u Kragujevcu je tokom prosle godina imao oko 40 radnih dana u toku godine, dakle 2 meseca su radili a 10 proveli na placenom. Sto to neko ne kaze, da ljudi U Srbiji znaju da fabrika u koju je drzava tolike pare ulozila, cini mi se da je investicija bila 700 milona evra, ne radi. Nikada i nije. Kupovanje socijalnog mira. Fiatovi radnici sede kuci i primaju placeno kao sto su nekada zastavini radnici sedeli kuci i primali placeno. Jedino sto to vide nisu zastavini radnici vec njihova deca.
Podelite komentar
Nebojša
@Kragujevac
Koliko sam ja razumeno, naslov se odnosi na novi znak, koji bi mogao da se nađe na novim i restilizovanim modelima... Ne znam, možda grešim...
Podelite komentar