≫ 

6 najskupljih kvarova čija popravka može da košta više nego ceo automobil

 ≫ 

Ključ je u redovnom održavanju i servisiranju, ali ima i onih kvarova na koje vlasnik nikako ne može da utiče svojim ponašanjem i vozačkim navikama

Komentari

  • Mehaničar

    2. maj 2020 | 16:39

    Automatski menjač kod novijih modela automobila. Lepa stvar automatik, ali još uvek nedovoljno pouzdan i posebno ga ne treba kupovati na polovnjacima. Ko ne veruje, prvo neka stavi na stranu par hiljada € za popravku, ili zamenu istoga, pa tek onda neka se odlući za kupovinu ovakvog modela.

    • 3. maj 2020 | 09:49

      Ccc

      @Mehaničar

      Sa koji si ti planete covece...blage veze nemas...moras auto kupit do 5god i 200000km...a ne 15god star i 500000km

  • Srkimaja

    30. april 2020 | 23:42

    Dizne na meganu nove preko 1500 eura a reparacija sa ciscenjem rezervoara i pumpe oko 700 e nov auto kad kipujes kipi dizela a polovan kupuj benzinca....

  • Raks

    30. april 2020 | 01:58

    BMW 530d e39 Aut, godište 2000, auto za svaku pohvalu, prvi turbo i nikada nisam menjao ulje u automatskom menjaču, prešao sam 425000km i onda ga prodao mom prijatelju. Sada vozim novi model 520d i moram reći da nije ni blizu starijom modelu 😡😉

  • Dragan

    29. april 2020 | 23:15

    Turbina,plivajuci,dizne,bosch pumpa itd itd

  • Aca

    29. april 2020 | 19:43

    A plivajući gde je????

  • Miki

    29. april 2020 | 19:18

    Tempomat za odrzavanje razdaljine???

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA