Nemačka puna polovnjaka koji ne ispunjavaju standarde: 35.000 dizelaša stiže u Srbiju!

Tri miliona vozila sa dizel motorima Evro 4 i Evro 5 standarda stoji na placevima u Nemačkoj i čeka kupce, većinom sa jugoistočnog Balkana...

Komentari

  • Normalan

    22. jun 2020 | 15:30

    Najveci zagadjivaci su velike kompanije (Coca Cola,Mc Donalds i njima slicne) koje pricaju da su ljudi najveci zagadjivaci i tako prikrivaju sebe. Onda to prebace i na automobile i na sve ostalo na cemu mogu da zarade na grbaci obicnih ljudi. Ne kazem da su nam kola neophodna,ali su sigurno potrebnija od Coca Cole i McDonalds-a.

  • Anonymus

    22. jun 2020 | 04:05

    Dzaba dobar auto kada su pijani ili losi vozaci za volanom bagra koja nemisli pre svega na svoj pa onda i na tudji zivot.Treba pre svega da se vecina ne svi nauce voziti tj saobracajna pravila pa onda da ojacaju karakter pa ne sesti pijan za volan ili se narokati kojekakvih droga.ljudi ovde se gine vise nego u svim ratovima!

  • Cika Velja

    21. jun 2020 | 21:24

    Litar nafte gorenjem emituje jednu odredjenu kolicinu CO2,i to je konstanta,to se ne da menjati, tako da je EKO norma ustvari potrosnja te nafte u odnosu na predjeni put...pa se pitam...ko vise zagadjuje,Golf 2 ili novi BMW od 3000 ccm,jer trose isto na 100 predjenih km???

  • Cika Velja

    21. jun 2020 | 21:15

    U Golf 2 sipas dizel i imas normu zagadjenja manju od 1? Taj isti dizel sipas u novi BMW i izduvna norma je 6! Sta to motor BMW-uradi,tj. gde kod njega "nestane" taj CO2,gde se taj CO2 nahvata,jer nuzprodukt gorenja nafte je CO2 pa gorela ona u Golfu,BMW-u ili na krpi u dvoristu!!!

  • Goran

    21. jun 2020 | 20:58

    Naravno, Srbija deponija Evrope....

    • 21. jun 2020 | 23:08

      Milojko

      @Goran

      Nekada slali u Afriku, sad videli Srbe jadnike pa tovari...

  • ....

    21. jun 2020 | 19:12

    Kod nas se voze bolji automobili verovali ili ne,u toj nemačkoj se voze golf 4 i golf 5 ,6 i 7 kad se vidi a ima zafira koliko god hoćeš i corsi ali ne novih nego 2002,ima i naravno automobila od po 100000 e ali ne vozi to svako

    • 9. septembar 2020 | 23:14

      Warhammer

      @....

      Pa normalno,kod svaba je sve ekonomija,zasto bacati lovu na nov auto kada ce za par godina biti zastareo?Oni koji imaju lovu menjaju ga godisnje,ali za to vreme predju stotine hiljada km.A sta bi rekli za Holandiju,gde je auto,bilo koji,stavka vrhunskog luksuza,i kao takav oporezovan.

  • Dejan

    21. jun 2020 | 16:55

    Odlicno, taman da i nasa sirotinja vozi lepo auto. Da recikliramo stare krseve i da svi vozimo lepo auto.

  • Red briggade

    21. jun 2020 | 16:16

    Dizelaši da su dobri i avioni bi leteli na dizel.

  • Red briggade

    21. jun 2020 | 16:15

    Ma sve i da vrate D2 na pumpe ja dizela ne kupujem!!!

  • Mali mis

    21. jun 2020 | 16:14

    Ja vozim auto star 20g,

  • DRagutin

    21. jun 2020 | 15:27

    Bogme biće veselo... Kada i kod nas uvedu norme na izduvne gasove a narod nakupuje te problematične automobile... Ne bi me čudilo da to bude za 3-5 godina...

    • 21. jun 2020 | 15:42

      Aco

      @DRagutin

      Sledece godine, od jula 2021. ako ne promene zakon.

    • 21. jun 2020 | 21:04

      Cika Velja

      @DRagutin

      Nece moci da ti uzmu auto jer zagadjujes,ali ce ti zato to naplatiti,i to toliko da ces ga baciti sam???

  • Rule

    21. jun 2020 | 14:36

    Kad kupe golf 4 pa zagadjuju okolinu dizel a kvari se svaki cas ne isplati se ljudi bacate pareeee...

  • Persa

    21. jun 2020 | 14:10

    Sta smo mi otpad za Nemce ?

  • Hmm...

    21. jun 2020 | 14:08

    Ti jado u kamenjaru imaš normu euro 10 sa prednjom vučom /čitaj volovsku zapregu/ 🤣🤣🤣

  • 5544

    21. jun 2020 | 14:04

    Sto ne treba Svabi,dobro je Srbinu,bilo i bice!🤣🤣

  • Mrak

    21. jun 2020 | 13:04

    Svi pricaju padaju cene a cene padaju samo zbog godista a ovako ne primecujem na sajtovima....

  • Uroš

    21. jun 2020 | 12:56

    A mi kao uvek bez mozga, nemacka se otarasuje otpada a mi im rado uzimamo. Bitno nam samo da su jeftina vozila a šta će biti sutra niko ne razmišlja....dizel će biti preskup pošto potražnja mala, neće se moći putovati u EU radi zabrane dizela, delovi za dizel se neće proizvoditi itd.....stvarno smo naivni ko mlada !

  • Proka

    21. jun 2020 | 12:03

    Većina će završiti u Ukrajini, Rusiji itd, najmanje kod nas

  • Marko

    21. jun 2020 | 11:49

    Znaci ako ova vozila koja sad vozimo, sa euro 1,2 normom, zamenimo sa euro 5 polovnjacima, zagadjenje vazduha ce nam se povecati? Zanimljivo...

  • Crnogorac

    21. jun 2020 | 11:42

    Kod nas samo euro 6 kad vidim srbijance na more da dodju jugom🤢🤮

    • 21. jun 2020 | 12:06

      Marko

      @Crnogorac

      Neces ih videti ove godine 😂😂😂

    • 21. jun 2020 | 12:32

      da

      @Crnogorac

      Rožajac , ti možeš da gledaš samo Hajlu , a o moru možeš da sanjaš !!!!

    • 21. jun 2020 | 13:01

      Srbin

      @Crnogorac

      To možeš da pričaš nekome ko nije bio davno u tvoju prćiju, a mi koji smo tamo često mogu samo da ti kažem da lažeš. Krševa milogorskih ima koliko hoćeš (golf2 i kockastih pasata), a 99% srpskih tablica koje vidim tamo su noviji automobili. I još nešto mi smo Srbi, ne srbijanci i još sa malom slovom. Dakle čist si provokator.

    • 21. jun 2020 | 13:36

      Jo va

      @Crnogorac

      Zato necemo ici kod vas na mote vec u Grcku😝

    • 21. jun 2020 | 13:38

      Red briggade

      @Crnogorac

      Kako ste krenuli još malo i vratiće te se na Njegoševe zaprege...a i one su srpske registracije... možda će vam smetati... uglavnom "pješke možete od Bara do Berana...pruga je duga...sa praga na prag...

  • Puna linija

    21. jun 2020 | 11:21

    2025. godine ćemo moći da kupimo bolja vozila, a 2039. ganc nova...vožena samo 3-4 godine.

  • somborac

    21. jun 2020 | 11:13

    Za sve Eko fanatike. Korona je u nemackoj isto doprinela tome, da se saobracaj znatno smanjio. Bilo je uzivanje voziti na polupraznim autoputevima i gradovima. E sad ima jedna interesantna informacija. Zagadjenost vazduha u gradovima u to vreme, nije nimalo opala. Sada gradovi kao Stutgart, razmisljaju da opozovu odluku da dizelasi ne smeju u grad. Kupujte ljudi te automobile, daleko su oni od onih starih dizelasa. Sve od evronorme 4 pa na gore je absolutno ok.

    • 21. jun 2020 | 11:55

      David

      @somborac

      U pravu si za to sto kazes, ali ima i razlike i u kvalitetu goriva i jos par stvari za preciscavanje izduvnih gasova koji nasi ljudi odmah skidaju da bi smanjili potrosnju

    • 21. jun 2020 | 13:35

      Elektro-vozač

      @somborac

      Mnogo ima primera čistijeg vazduha zbog manje vožnje - potraži. Teoretski je nemoguće da ostane isto - samo je pitanje ko je platio testiranje, šta je mereno, gde je testirano i gde je zagađivanje pojačano baš zbog virusa. Dalje, razloga za odbacivanje te tehnologije ima više - jeftinija i bolja vožnja, izbacivanje zavisnosti od uvoza goriva (sirovog ili ne), itd.

    • 21. jun 2020 | 14:15

      Somborac

      @somborac

      Da ti odgovorim. Zagađenje NO2 se nije opalo ni za 1 %. Mnogo više je vazduh bio čišći u gornjim slojevima. A za to je doprineo kolaps avio saobraćaja. U Štutgartu se pokreće pitanje, da se dizelašima opet omogući ulazak u grad. Jednostavno se kvalitet vazduha nije promenio. Drago mi je da misliš da su automobili na električni pogon čisti. Kad ne bi postojale litijumske baterije a struja dobijala iz vazduha prelazim i ja na njih. Dotle relacija zagađenje ekonomičnist još uvek imaju automobili na sagorevanje prednost. Inače, izašle su informacije u javnost, da tojota pumpa milione za ocrnjavanje automobila sa motorom na sagorevanje. Šta mislite zašto? Svi ti automobili koji sad Nemci izbacuju, nisu ni približno štetni od onih ispod evro 4 norme sa katalizatorom. Tu je napravljen ogroman korak u pravcu manje prljavi izduvni gasovi. Ostalo je teorija kojz je sada praksa poklopila.

  • VW

    21. jun 2020 | 11:08

    Nisu ih ispunjavali ni kao novi...!!! Brzo je afera pala u zaborav..

  • Boki

    21. jun 2020 | 11:05

    Kod nas šverceri dovezu polupane aute i sa puno kilometara na satu ! Usminakaju ih vrate kilomtre i nama kupcima govore kako je auto u top stanju (baba Svabica vozila)

    • 21. jun 2020 | 11:16

      Mare

      @Boki

      Uvek su babe vozile penzineri stajo vise neg sto je vozen il kao vol neki diplomate svud iste prazne price

    • 21. jun 2020 | 11:46

      todor

      @Boki

      Pa ti odes lepo u nemacku i sam kupis od babe auto!

  • Sass

    21. jun 2020 | 11:03

    Mi smo sitno trziste za njih ,a stalno naglasavamo da ce sve zavrsiti kod nas..Tu su Rusi,Turci,Poljaci,ceo Bliski istok...U Nemackoj ne postoji dizel auto sa euro 4 da je presao samo 45.000km.

  • Zagondzija

    21. jun 2020 | 10:56

    Najbolji auto je do 2000€ celog ga pretres komplet od motora i limarije i sl jos 2000-3000€ i ti si miran da vozis a dati 15000 - 20000€ za nesto sto je sigurno preslo preko 200000 km je glupost cista i kad ga registruje onda krecu kvarovi redom i nigde kraja☝️

  • Peugeot 307

    21. jun 2020 | 10:50

    Jedan euro 4 košta me poravke od 500€ tako da mi se sad ne isplati da ga prodam dakle dugo ću ga još voziti i ne samo ja nego mnogi drugi, a ovaj novi kontigent majstori će se obogatiti tako omladino u majstore pare su na sve strane.

    • 21. jun 2020 | 12:09

      Marko

      @Peugeot 307

      Ni jedan auto se ne isplati, osim ako nisi preprodavac.

  • Baki

    21. jun 2020 | 10:32

    A šta je sa benzincima

    • 21. jun 2020 | 11:15

      Red briggade

      @Baki

      Benzinci su zakon...iako retko npr. zapruši se dizna-sipaš u benzin aditiv, koji se prodaje na svakoj pumpi i razbije i sagori prljavštinu, a dizel??? No coment!!!

  • smešni virus

    21. jun 2020 | 10:29

    Evro 5 zadovoljava standarde. Pre će biti da je reč o evro 3 i 4. Evro 6 imaju samo novija godišta i čak su i oni podeljeni u evro 6 i evro 6d temp. Dakle, ono što dođe na Balkan je zaista zadnji krš koji samo u Africi ispunjava standarde. To da ćete da kupite evro 5 sa 45 000 km u pola cene možete samo da sanjate.

    • 21. jun 2020 | 10:48

      Perica88

      @smešni virus

      Drzava treba da zabrani uvoz tih krseva, dozvoliti samo euro 5!

    • 21. jun 2020 | 11:17

      Vukodlak

      @smešni virus

      Kod nas , to zovu novi auto . A oni ga sklanjaju sa placa , jer 5-6g, tu stoji . To je osnovna razlika , sto treba da RAZUMETE. Taj auto njima , nista ne znaci, jer i u voznom stanju , ta godista oni istovaraju po balkanu.

  • Braana

    21. jun 2020 | 10:28

    45.000 km ali u rikverc.Kupio sam Audia A6 starog nepune 4 godine koji je presao 190.000 km.otišao u Porše Ada i proverio automobil i kilometražu koja se slagala u kilometar.Ja po Srbiji pređem godišnje skoro 20 hiljada a nisam poslom vezan da putujem svaki dan a zna se kako oni zive i rade.Ne slažem se da će bez obzira kakvu su to automobili kod nas niti veće zagađenje jer od ovog što se sada vozi nema gore...

  • Brk

    21. jun 2020 | 10:21

    Jeste da,jedino je problem sto ce tamo i da ostanu jer su im cene previsoke i to toliko da za neke automobile koji su presli preko 200 hiljada ovde mozes da kupis nov auto.Automobil npr Audi A4 2017 godiste sa pređenij 180 hiljada košta od 17 hiljada evra pa na više.Ima doduše automobila i za 700 evra ili 2.500 i zakvi će stizati ovde a prodavci će ih za naše kupce staviti u klasu automobila do 10.000 evra.Krševi sa kojima nećeš smeti da putuješ u zapadnu Evropu.

  • Mix

    21. jun 2020 | 10:20

    Kupujem auto maximalno do 2000e...

  • RODJAK

    21. jun 2020 | 10:20

    ZABRANITE ULAZ KRSEVA VISE I DAJTE BOLJE USLOVE ZA NOVIJA KOLA POSTO SMO LIDERI U REGIONU A I EVROPI VEROVATNO

  • Ivan

    21. jun 2020 | 10:17

    I ja bi voleo platu od 1500 eura, da uzmem nov auto. Da mi rata bude 200 eura i da je ne osetim. Sa platom od 380 to ne moze.

    • 21. jun 2020 | 13:42

      Inatdzija

      @Ivan

      Ja zaradjujem nesto malo manje i prodao sam auto sada pesacim i bolje se osecam. Nemam potrebe toliko da zujim automobilom. Ako mi bude trebao kupicu ali ne dam vise od 5000 za te krseve. Kod nas 5 a u Nemackoj 2 do 3 hiljde. A novi automobili isto kostaju i ovde i tamo. Cvrc nego nas deru svugde na svakom koraku.

    • 21. jun 2020 | 13:56

      Elektro-vozač

      @Ivan

      Koliko ti para danas ide na kola, održavanje (redovno i vanredno) i gorivo? Ako, recimo 20% plate daješ na sve to u proseku, to je €76. Tokom pet godina to je €4560. Za održavanje bi tu najmanje bilo oko €500. Recimo da je sam auto €2000, ostane još toliko za gorivo. To je maksimalno 25.000 km za pet godina ili 96 km nedeljno - tek da se kaže da se vozi. Sa istih €4560 bi mogao uzeti školjku bez motora, ugraditi električni pogon i voziti bez ograničenja svuda. Naime, 25.000 km na struju bi te izašlo oko €200 umesto €2000 a održavanje bi praktično nestalo. Školjka bez motora možda €500 umesto €2000? To je ušteda od oko €3000 uložena za preradu + recimo dodatnih €300 za više vožnje, 62,500 km za tih pet godina umesto 25,000 km. Uštedeo bi i na gradskom prevozu (ali plaćao parking).

    • 21. jun 2020 | 16:04

      Brba

      @Ivan

      Ti nemas platu od 1500 evra?!Pa gde ti zivis i radiš u sev.Koreji?

  • Pera

    21. jun 2020 | 10:17

    Opet ta budalastina kako su vozila najveci zagadjivaci.

    • 21. jun 2020 | 19:38

      ime

      @Pera

      Nisu. Verovao ili ne, ljudi su najveći zagađivači. Sad će verovatno svako pomisliti svašta, ali mi našim disanjem tj izbacivanjem CO2 najviše zagađujemo prirodu.

  • Fuse

    21. jun 2020 | 10:06

    Mi smo auto otpad zapada. I onda se pitate zasto se neki kvare, itd...pa kad dolaze sve istrosena i izvozana auta, koja su presla po 700 800 hiljada.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA