≫ 

Ovo bi trebalo da znate pre nego što se odlučite za kupovinu električnog trotineta

 ≫ 

I pored toga što deluju kao idealno prevozno sredstvo, u slučaju električnih trotineta postoje odeđeni problemi i nedorečenosti...

Komentari

  • Damir

    14. jul 2020 | 23:24

    U Francuskoj, konkretno u Parizu se elektricni trotineti i bicikli voze iskljucivo kolovozom, krajnjom desnom stranom i svi ucesnici u saobracaju se postuju madjusobno bez izuzetka i bez obzira na "kubikazu" i masu vozila, na zalost, u Beogradu se sva vozila manje mase tretiraju kao muve na haubi ili vetrobranskom staklu i ni jedan zakon to nece promeniti. Mentalitet je u pitanju. Sto se tice pesaka u Beogradu, na vozace trotineta gledaju kao na bombase samoubice, cak i kada idu pesice pored njih dok pri tome sami ne odvajaju pogled od mobilnih telefona, pravo je cudo kako se ne sudare medjusobno ili sa nekom banderom, opet, izgleda, mentalitet ili mozda zavist po pitanju reakcija. Tehnicki i prakticno gledano, najveca opasnost je sudar sa biciklistima. Stari deo Beograda je izuzetno nepodoban za bicikliste i vozace elektricnih trotineti, a doci do Brankovog mosta je prava avantura uz ogromno gubljenje vremena zaobilazeci sve kamene trgove i ekskluzivno pesacke zone, bez podrzane infrastructure za ovaj vid saobracaju, sto se nikada nece dovesti u red.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA