≫ 

Više od 100.000 vozila u Srbiji neće proći tehnički pregled, evo ko će imati najveći problem

 ≫ 

Da li je vaš automobil među ovim?

Komentari

  • DRagutin

    1. avgust 2020 | 00:33

    Jedva čekam.... oseća se promena vlasti u vazduhu.! Kakav crni dpf itd? Pa to je najveća prevara veka! Sram vas bilo! Šta je sa vozilima na tng? Ko će kome ako neće svoj svome...

  • Dragan

    25. jul 2020 | 22:18

    Koja bre evropska unija koji bakraci vise o toj evropskoj uniji sta ovaj lupa vise. Da li t

  • Cipilenko

    25. jul 2020 | 20:57

    Hvala Bogu!Da se konačno rešimo dizelaša,udaviše po putu...

  • Sibin

    25. jul 2020 | 20:56

    Sve je super u nasoj banana republici samo jos to je ostalo da resimo!!!???

  • Alo !!!???

    25. jul 2020 | 08:25

    A zašto smo bili strašno zagađeni za vreme policijskog časa, kad si u celom Beogradu mogao videti samo sanitetska i policijska vozila...??? Jel ste otkrili šta je tada toliko zagađivalo...? Jel ste rešili kanalizaciju ili nikad više neće biti LEPOG PLAVOG DUNAVA ?

  • Lala

    25. jul 2020 | 08:22

    Sacuvajmo prirodu.

  • Hmmmm

    24. jul 2020 | 18:54

    U startu pogasiše i hiljade automehaničara, autoelektričara i limara. Jedno 20000-30000 gladnih usta.

    • 24. jul 2020 | 20:37

      Neko

      @Hmmmm

      Naprotiv, ima da procveta posao jer će mnogi odlučiti da ipak dovede auto u stanje da prođe tehnički. Biće tu ugradnje dpf i katalizatora, zamena i reparacija dizni, sređivanja kočnica i sl. Svi koji su to retko radili ima da rade češće nego što treba.

    • 25. jul 2020 | 08:52

      Neso

      @Hmmmm

      Rodjace od kojih para?????Radije cu ici peske!!!!!

  • Lala

    24. jul 2020 | 17:10

    ja vozim trabanta 601 i sta da radim sa izduvnim gasovima?

    • 24. jul 2020 | 23:02

      Meancar.

      @Lala

      Parkiraj, u pla njega drzi stare cipele a u pola kokoske !

  • BATA

    24. jul 2020 | 16:27

    PROSECNA STAROST VOZILA U NAJRAZVIJENIJOJ ZEMLJI EVROPE NEMACKOJ JE 9.5 GODINA .U ITALIJI 13.5 KOJA PRIPADA MEDJU 7 EKONOMSKIH SILA SVETA A U NAPULJU BARIJU PALERMU PULJI VOZE VOZILA LOSIJA NEGO U SRBIJI ...ZASTO U NASOJ SRBIJI SVA ZAGADJENJA PREPISUJU AUTOMOBILIMA I STALNO PRICAJU O STAROSTI VOZILA ..GDE SU TEMOELEKTRANE I DRUGI ZAGADJIVACI ..

  • Elektro-vozač

    24. jul 2020 | 14:48

    Vidim da ima mnogo "skretača tema" po principu "Pošto nisam samo ja problem već vam ja kažem da su drugi gori pustite mene." ili "Ja zaslužujem da budem loš jer umesto da malo para koje zarađujem potrošnim pametno ja moram da se napravim važan i da kupim krš auto, koji onda nemam para ni da vozim jer su vožnja i održavanje skupi". Poslušajte samo sebe! Jeste, situacija jeste teška ali (1) nije auto za svakoga, čak i da ima para, (2) shvatite da se svi zagađivači moraju srediti, ne samo "oni drugi" i (3) električna kola mogu biti priuštiva a daleko manje koštaju za vožnju i održavanje (računam tu i bateriju), jesu bolja i manje zagađuju i kada rade na ugalj, sa sve proizvodnjom i reciklažom baterija.

    • 24. jul 2020 | 16:46

      Vidim...

      @Elektro-vozač

      Da imaš materijalnih mogućnosti,za razliku od većine nas ostalih..!! Tako da vozi i ćuti,a nama ostalima; ne staj na muku...!!!

    • 25. jul 2020 | 08:51

      Neso

      @Elektro-vozač

      Sve je to lepo kad imas para!Posto u Srbiji,jedva se ljudi nategnu da kupe auto od 2000 evra,normalno je da vozamo krseve.Zasto je drzava uopste dozvolila uvoz takvih vozila?Trebali su tu meru,koju sada uvode,da lepo postave prilikom uvoza,pa ne bi svako ko ima malo para,otvarao auto placeve i bogatio se.

    • 25. jul 2020 | 10:32

      Nije auto za svakoga

      @Elektro-vozač

      A ti si kompetentan da kažeš da si ti svakako taj "koji je za auto" Aj pedala i pričaj samo u svoje ime !

    • 25. jul 2020 | 15:54

      Elektro-vozač

      @Elektro-vozač

      Još nešto: sami troškovi vožnje (energije) električnih automobila su manji nego cena gradskog prevoza, čak i da je vozač sam u kolima - može da izađe na oko dinar po kilometru. Razmislite o tome kada kažete da narod nema para.

    • 25. jul 2020 | 15:56

      Elektro-vozač

      @Elektro-vozač

      Može i ovako: sa električnim kolima za cenu jedne paklice cigareta možete voziti od Novog Sada do Niša.

    • 25. jul 2020 | 17:08

      Elektro-vozač

      @Elektro-vozač

      @Vidim: Ne pokušavam nikome da stajem na muku već da pomognem. Narod je ubeđen da mora da kupi krš jer nema drugih varijanti pa onda ne voze da bi uštedeli pare. Nekima je jeftinije da ne kupuju kola već da po potrebi plaćaju, recimo, taksi i/ili povremeni najam - može ih izaći na manje nego kola + dažbine + održavanje + gorivo. Oni koji voze više definitivno treba da razmisle o električnim kolima ili preradi na električni pogon - uštedeće i uživati. Nije dobro robovati zastarelim shvatanjima.

    • 26. jul 2020 | 06:27

      Elektro-vozač

      @Elektro-vozač

      Saberite cenu kola + dažbina + energije (goriva) + održavanja (sve redovno održavanje + prosek vanrednog) + troškove na gradski i ostali prevoz kada štedite pa ne vozite taj auto za onoliko godina koliko mislite da ga zadržite. Oduzmite od toga cenu po kojoj mislite da ćete prodati isti auto na kraju. Toliko para trošite na prevoz za taj period. Verujem da ćete se iznenaditi. Koliko puta možete da se vozite taksijem za te pare?  Koji električni automobil (polovni) možete priuštiti? Radite proračun unazad, počev od toga da se redovno održavanje svodi na menjanje guma i tečnosti za pranje stakla a struja bi vas većinom koštala oko 1 dinar, najviše 2 po kilometru.  Zbog toga bi mogli da  prestanete koristiti gradski prevoz (ali parking može dodati troškove).

    • 26. jul 2020 | 14:03

      Elektro-vozač

      @Elektro-vozač

      Saberite cenu kola + dažbina + energije (goriva) + održavanja (sve redovno održavanje + prosek vanrednog) + troškove na gradski i ostali prevoz kada štedite pa ne vozite taj auto za onoliko godina koliko mislite da ga zadržite. Oduzmite od toga cenu po kojoj mislite da ćete prodati isti auto na kraju. Toliko para trošite na prevoz za taj period. Verujem da ćete se iznenaditi. Koliko puta možete da se vozite taksijem za te pare?  Koji električni automobil (polovni) možete priuštiti? Radite proračun unazad, počev od toga da se redovno održavanje svodi na menjanje guma i tečnosti za pranje stakla a struja bi vas većinom koštala oko 1 dinar, najviše 2 po kilometru.  Zbog toga bi mogli da  prestanete koristiti gradski prevoz (ali parking može dodati troškove).

    • 26. jul 2020 | 15:39

      Elektro-vozač

      @Elektro-vozač

      @Neso: Apsolutno se slažem da država nije trebala da dopusti uvoz istih. Državna birokratija nam je očajna. Što se tiče novčanih mogućnosti narod nije svestan da su ukupni izdaci sa električnim kolima manji a država ne radi dovoljno na zastarelim propisima i, opet, birokratiji.

  • Aleksandar

    24. jul 2020 | 13:47

    Za državu manje oko 80 000 000€ na godišnjem nivou minimum. Uzeta registracija u obzir oko 150€ po vozaču i akcize na mes nivou oko 50€ po vozaču.

  • Alex

    24. jul 2020 | 13:39

    Zamisli taj monetarni udar na državnu kasu kada ostane bez akciza na 100000 korisnika + registracija. Ugrubo oko 25-30 000 000 £.

  • Objasnite...

    24. jul 2020 | 12:21

    Mi kako to mislite da izvedete...???? Narod siromašan;do noktiju je došlo, a vi bi ste neke Evropske standarde, kako breeee...????

  • Nscz

    24. jul 2020 | 11:31

    Prazne price!!!

  • Thousands

    24. jul 2020 | 11:30

    Treba skloniti sa puteva sva vozila starija od 20 godina i samim tim urediti saobraćaj za normalno funkcionisanje.

    • 24. jul 2020 | 11:32

      Nscz

      @Thousands

      Pa nek drzava poklini auta ljudima koji vozi krseve i eto resenja

    • 24. jul 2020 | 11:32

      Aca

      @Thousands

      E jadan ti...

    • 24. jul 2020 | 14:29

      SRB

      @Thousands

      Tebi je verovatno tatica kupio kola.

    • 24. jul 2020 | 14:45

      Thousands

      @Thousands

      @SRB Ja ne vozim "kola" već automobil koji je ekološki čist,tehnički ispravan i zadovoljava sve kriterijume za bezbednu vožnju kako za mene tako i za druge učesnike u saobraćaju.

    • 24. jul 2020 | 16:45

      Ja

      @Thousands

      Nije stvar u kolima, mozes i leteci tanjir da vozis, stvar je u tvojoj glavi!

  • Mitar

    24. jul 2020 | 11:25

    Omogućite nam plate od 1500e pa bi svi vozili dobra vozila a ne da pričate o nekom zagadjenju koje nije od vozila već od fabrika vaših prijatelja koja nesmete zatvoriti

    • 24. jul 2020 | 12:23

      ruralni srbin

      @Mitar

      Kako sad to?I plata 1500€ i da se zatvore fabrike?

  • Ђурађ

    24. jul 2020 | 11:12

    Сада, у летњој сезони, квалитет ваздуха је одличан у Бг. То значи да су загађивачи индустрија (електране,рафинерија, азотара) и грејање током зиме а не саобраћај. Има возила који превише диме, треба их искључити, остале не. А свакако верујем да ће одлука бити одложема за 2-3 године.

    • 24. jul 2020 | 12:27

      ruralni srbin

      @Ђурађ

      Ajmo onda mi iz rurale leti u BG.Vazdusna banja je vazdusna banja.

  • Milka R.

    24. jul 2020 | 11:08

    Pregledi auta moraju se postovati i neispravna stara izbaciti iz upotrebe ...nova auta do 5god..netreba da idu na tehnicki pregled ..od 5go do 8 god ...posle i od 8god. Svake 2gpdine ...Narod strada zbog neispravnih auta ...Bravo za odluku zakonsku ...poz.

  • A.

    24. jul 2020 | 11:05

    Imam dozvolu 4god već, radim sve uredno. Ali, radim za 40000, i imam kredit jer drugačije ne bih uspeo da sredim kuću da bi devojka i ja počeli da živimo zajedno. Pre 3 meseca sam kupio Punta 2002god, i voleo bih i ja da imam audi,mercedes,ili bilo šta što je mlađe. Ali sa ovom platom, dobro sam uspeo i punta da kupim. Povećajte plate, smanjite cene troškova za auto, goriva, pa da vidite kako će svi voziti novija kola.

  • Nebojsa

    24. jul 2020 | 10:57

    Kemtrejlsi-bazični materijal kemtrejlse, koji se prska iz aviona u atmosferu, izazivaju hroničan umor, kratkoročno gubljenje pamćenja i koncentracije, depresiju, slabljenje imuniteta, kašalj, bolove u grudima, upalu disajnih puteva, krvarenje iz nosa, peckanje očiju, podrhtavanje očnih kapaka, ukočenost vrata, nepravilan rad srca, probleme s krvnim sudovima i pritiskom, infekcije, iritacije mokraćnih i disajnih puteva, alergije, astmu i rak. Svako malo osetljivi moze da oseti taj smrad i otrov prilikom udisaja koji se lepi u usnoj duplji.

  • ?????

    24. jul 2020 | 10:54

    Nema nista od ta posla zivi bili pa videli.

    • 24. jul 2020 | 10:56

      ruralni srbin

      @?????

      Zato smo i tu gde jesmo.

    • 24. jul 2020 | 11:20

      Sumilex

      @?????

      Tu smo gde jesmo zato sto je u poslednjih 30 godina unistena svaka grana privrede i to svesno unistena i pokradena. Da li neko misli da su se ratovi ovde vodili zbog nacionalizma? To moze samo naivan covek,trebalo je nekako prebaciti imovinu i novac u privatne dzepove,uspeli su. A ove gluposti i uterivanje EU pravila u Srbiji nisu moguca,samo ce jos vise isprazniti ovu zemlju. Resavate posledicu a ne sustinu ,to tako ne funkcionise. Pa ne mozete od taksi i akciza da odrzavate vas budzetski aparat,to mora da pukne kad tad.

  • Horus

    24. jul 2020 | 10:50

    Ko se izjasnio da želimo u EU?

    • 24. jul 2020 | 12:02

      Deki

      @Horus

      Da mozes prvi bi otisao u Frankfurt😂😂😂

    • 24. jul 2020 | 12:14

      ruralni srbin

      @Horus

      @Deki ... A sto da ide u FrankVurt?Da cisti dojce klozeti a?Neka to vama, prepustamo.

  • Miki

    24. jul 2020 | 10:43

    Ovi baš čačkaju mečku? Proći će ko sa pokušajem uvođenja policijskog časa.

  • Mane

    24. jul 2020 | 10:43

    Izmislili toplu vodu ja yuga vozim čist održan nema mirisa a zabranjuju takva auta...

  • Lol

    24. jul 2020 | 10:42

    Kako sad nema zagadjenja vazduha, a isti broj vozila je u opticaju?Najlakse je opaliti po autima nego po fabrikama, pojedinacnim lozistima i zgradama koje trose ugalj.DPF filtere su svi skidali i imaju majstori da trljaju ruke.

  • ruralni srbin

    24. jul 2020 | 10:40

    Sklanjajte bre vise trovace sa ulica.Kakvi rokovi, kakve protekcije?Odmah.Danas svako kupio neku krsotinu i ajde jaaasiii, idemo da se vozimo.Sedi bre kuci ako nemas ili ajde po kredit, pa kupi nesto pismeno.A i ovi mangupi sto voze nesto novije a pocupali sve filtere, su tek face i takve krivicno goniti.Ma i na traktoru da bude obavezan DPF.Tamice bolje da ne pominjem, oni su van svih kategorija.

    • 24. jul 2020 | 12:44

      Kosta

      @ruralni srbin

      Promeni dilera.

    • 24. jul 2020 | 12:54

      Lea

      @ruralni srbin

      Ne sramoti ruralne ljude a verujem da pojma nemas sta to znaci. Ti verovatno koristid sapurinu( kocanku),a vozis mercedes i kukas kako se tesko zivi Price o ljudima poput tebe dobro stoje Srbiji u kojoj ti sebe nazivas ruralnim Srbinom ali ne brukaj ovaj narod i ne stsj mu na muku.

  • Nebojsa

    24. jul 2020 | 10:36

    To sa automobilima se namerno potura da se sakrije pravi razlog i ima jako malo znacaja na vazduh koji disemo. U protekle dve decenije bila je tajna od čega se sastoje kemtrejlsi. Bazični materijal kemtrejlse, koji se prska iz aviona u atmosferu, najzad je identifikovan. To je ugalj iz pepela elektrana. U osnovnoj naučnoj analizi pepela indentifikovano je čak 30% aluminijum oksida. Fluorid je otrov i toksični otpad, kojim peremo zube, a najmanje dve decenije udisali smo ugalj iz pepela koji se namerno prska kao deo meteorološkog geoinženjeringa. Još nije u potpunosti ustanovljeno šta sadrži otpadni pepeo, kao ni da li se koristi otpad iz nuklearnih elektrana. Kemtraejlsi su hemijski tragovi koji ostaju kao posledica avionskog zaprašivanja nepoznatim hemijskim supstancama. Uobičajeni kondenzacioni tragovi iza aviona ostaju vidljivi tridesetak sekundi, dok se kemtrejlsi mogu videti znatno duže šireći se nebom i stvarajući belu izmaglicu. Kemtrejlsi u sebi sadrži nervne otrove, teške metale aluminijum, barijum, stroncijum i mangan, mikroorganizme, kao što su bakterije i gljivice, dehidrirana ljudska crvena i bela krvna zrnca, pesticide i radioaktivne materije. Zaprasuju nebo i atmosferu godinama i njihov plan zlatne milijarde je poceo da se ostvaruje, dok se u Srbiji bavimo glupostima o euro 3,5,8,10 motorima...

  • Olimp

    24. jul 2020 | 10:36

    U tom slucaju, zatvorite termoelektrane Obrenovac, Lazarevac, Kostolac, zelezaru Smederevo, Borski rudnik i da ne nabrajam dalje.

  • Panama

    24. jul 2020 | 10:32

    Mi smo i ovako u mučnom stanju kada je osnovna egzistencija u pitanju. Nisam bas siguran da ce to moci tako. Kad drzava ozdravi i kada plate budu pristojne, a to znaci prosek EU, e onda pricamo o izduvnim gasovima.

    • 24. jul 2020 | 10:49

      ruralni srbin

      @Panama

      Ne ne.Nego zajasi biciklu, guvernar u sake, pa ajd niz drum.

    • 24. jul 2020 | 11:31

      Kole

      @Panama

      A ti kupi konja, pa jasi! Nikom ustavom nije garantovano pravo da. vozi! Zato i polazes za vozacku i radis tehnicki! Ispuni uslove pa teraj ili peske!

  • Johan

    24. jul 2020 | 10:29

    Svako bi voleo ds vozi dobra i nova kola ali nažalost jedva jipi i krš pa nemoze da održava ni njega a treba mu auto

  • Desperado

    24. jul 2020 | 10:25

    Sto znaci da ce i automobili morati da prime vakcinu protiv Covid-a 19 😃

  • Boki

    24. jul 2020 | 10:25

    Problem nije što su vozila iz uvoza neko pravilnik o godini prve registracije. Ako je auto 2002. godište, uvezen posle 2014. prvi put kod nas je registrovan posle 2014. on mora ispuniti standarad za automobil ne iz 2002. nego za novije od 2014. tj. kao da je proizveden datuma kada je kod nas registrovan. To nije greška vozača, već sistema koja se mora ispraviti inače očekujte ozbiljne proteste na ulicama...

  • Red briggade

    24. jul 2020 | 10:22

    Nema od toga ni moga, rešili ste sve ostalo u državi, pa je ostalo još izduvne gasove...

  • Dejan

    24. jul 2020 | 10:20

    Ajmo sad na ulice iovako smo demonstrirali zbog pere mike laze a nikad za nas

  • Вук са кошара

    24. jul 2020 | 10:15

    Mozda bi im najvise odgovaralo da vozimo kocije i ceze , samo se plasim da bi uveli akcize na bale sa senom .

  • Paja

    24. jul 2020 | 10:06

    Pa ako hoce ekologiju smanjite cenu TNG I CNG i imace te zdravini vazduh A za ekolosko gorivo su digli akcizu najvecu u evropi

  • Bane

    24. jul 2020 | 10:06

    Nema od ovoga ništa...

  • Aleksandar Kovacevic

    24. jul 2020 | 10:01

    Tako je, samo drzite sve nas u strahu I neizvesnosti...

  • JO

    24. jul 2020 | 10:01

    Jedva čekam. Bar za 20% će se smanjiti gužve po gradovima i putevima a biće i više parking mesta.

    • 24. jul 2020 | 10:08

      Baster

      @JO

      Ti si izgleda jedan od onih bahatih bogataša,koji siromašnije gleda sa visine i hoće sve za sebe.

  • Đorđe

    24. jul 2020 | 09:59

    Bravo dobićemo po 8 000e

  • Bane

    24. jul 2020 | 09:58

    Hvala Bogu, ugusise me krsevi po gradu.

    • 24. jul 2020 | 10:11

      Baster

      @Bane

      Nisu svi te sreće kao ti,pa da priušte zadovoljstvo u kome ti uživaš. Pa ko ne bi voleo da vozi nov auto,ali pogledaj oko sebe! Šta vidiš?

    • 24. jul 2020 | 12:16

      Jadan ti...

      @Bane

      Kako li si disao do sad?

  • Mina

    24. jul 2020 | 09:57

    Tu ne bi trebalo da ima bilo kakvog kompromisa.Svi mi udisemo taj zagadjeni vazduh!!!

  • Bravo

    24. jul 2020 | 09:50

    Tako je! Udri po sirotinji...

    • 24. jul 2020 | 09:56

      321

      @Bravo

      To samo nasi strucnjaci mogu da izmisle da auto posle vise godina mora da ima izduvne gasove kao nov auto, narocito pored naseg kvalitetnog goriva i ulja! Strasno!

  • Čiča

    24. jul 2020 | 09:48

    Izbori završeni. CEPAJ

    • 24. jul 2020 | 10:02

      Hulk

      @Čiča

      Kakve ovo veze ima sa izborima ako je odluka doneta pre 2 godine. 5. Jula 2020 ističe rok za tu meru. Gde si bio 2 godine?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA