Da li biste radije vozili Audi A4 ili Tesla Model 3? Brojke su numoljive...

Na pređenih 320.000 kilometara, vlasnik Teslinog Modela 3 će uštedeti 15.000 dolara u poređenju sa nekim nemačkim benzinskim pandanom

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Небојша
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Leptirica

    15. oktobar 2020 | 01:08

    Kad Svaba napravi kola tu nema komentara niti konkurencije.

  • Небојша

    14. oktobar 2020 | 23:00

    Возим Теслу Модел 3 Перформанс, радио сам 20 година за АУДИ, и возио тј пробао све до једног АУДИ-ја.Пошто познајем људе у АУДИ-ју, и из прве руке, АУДИ-Инжињери су купили легално Теслу Подел 3 и растурили у делове (то сви раде у свету, и тако копирају једни друге) уочили су веома брзо да је Тесла толико напредовао, и то их је запањило.Ауди користи и до 100 (Steuergerät) или како да преведем “управљачке јединице” док Тесла само три и то на принципу рачунара са Меморијом, која се увек може преписивати.Проле године смо сви Тесла перформанс возачи, бесплатно добили 5% преко Update-a више снаге и већи моменат обртаја.Код АУДИ-ја има све то само кошта око мин. 2’000 - 3’000 СНЕ и ради се преко Abt-Tuning (такође посетио у немачкој и радио Tuning на доста АУДИ-ја.Зато Теслу не бих мењао ни за једну другу марку

  • Boki

    14. oktobar 2020 | 18:16

    Pre bih vozio Audi jer volim prave automobile. Tesla sa onim monitorom na sredini i pogonom koji nema nikakakav zvuk uopšte ne liči na auto. Kao da su ga programeri samo za sebe pravili.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA