≫ 

Novi Euro 7 standard definitivno "zabija nož u leđa" benzincima i dizelašima već 2025?

 ≫ 

Da bi se ispunili ekološki ciljevi zacratni u Pariskom sporazumu o klimatskim promenama, EU namerava još više da pooštri granične vrednosti emisije ugljen-dioksida (CO2), azotnih oksida i drugih izduvnih gasova

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika todor
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Boki

    19. novembar 2020 | 19:52

    Mislim da stroge regulative oko upotrebe fosilnih goriva nisu zbog ekologije već tu stoji politička pozadina. Glavni izvori nafte su na istoku, Rusija živi od izvoza nafte i gasa. Ako se ukine njihova upotreba istok će baciti na kolena. Jer ako ćemo se brinuti o emisiji gasova, prvo teba zabraniti toplane na ugalj, termoelektrane i ložišta u domaćinstvima. Regulative oko izdivnih gasova automobila već su dovoljno stroge. Kada bi svi automobil zadovoljavali Euro 6 norme već bi zagađenje od strane saobraćaja bilo svedeno na minimum.

  • Lala od Banata

    18. novembar 2020 | 20:50

    Samo se jedna stvar previdja: Koliko ljudi radi na proizvodnji klasičnih automobila i koliko delova ima običan auto ? Polovina Nemačke industrije je auto industrija i sada sve to da ode u Kinu ???

  • Ivan

    18. novembar 2020 | 15:06

    Mozda to u Srbiji krene 2125..

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA