≫ 

Da li su hibridi zaista ekološka vozila?

 ≫ 

Tvrdnje stučnjaka za zaštitu okoline se baš i ne slažu sa zvaničnim podacima proizvođača...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Iggy
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Elektro-vozač

    25. novembar 2020 | 21:15

    Hibridi imaju sva pogona od kojih ni jedan ne može da bude bez kompromisa a mora da tegli i drugi a povećava kompleksnost.

  • Iggy

    25. novembar 2020 | 07:59

    To bi bilo tačno za trgovačke putnike i sve ine koji radni dan provedu na točkovima. Za veliku većinu ljudi koji odu do posla i vrate se je plug-in hibrid najbolji kompromis izmedju elektičnig pogona u gradskoj vožnji i benzinskog na dugim putovanjima.

  • Zagondzija

    24. novembar 2020 | 18:18

    Smece

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA