Yugo slavi 40. rođendan: Šta su Amerikanci zaista mislili o njemu i kako ga je to učinilo boljim?

"Automobil se vozi lagano. Dobro drži put, solidno ubrzava i odlično koči. Kada izađete iz njega, ne možete se osloboditi utiska da konačno i mi konja za trku imamo, čak i na američkom tržištu!"

Komentari

  • Pavle Filipović

    Vozim beli Yugo GV, 1989. koji nije otišao u Ameriku, i dan danas. Čuvam ga i održavam u besprekornom stanju. Nepravedno ocrnjen auto danas. Yugo me nigde nije ostavio, mehanika je jednostavna i lako i jeftino popravljiva ako do kvara dođe. Ali kvarova nema. Uradio sam mu generalni remont motora s originalnim delovima. Neverovartno malo troši, oko 5,6 litara na otvorenom putu kad se vozi u rasponu 70 do 90 km/h, dok je potrošnja u gradu veća, ali ne može da pređe 8,5 litara. Jedino što nije dobro na ovom automobilu je BEZBEDNOST, u današnje vreme s njim treba biti vrlo oprezan. Ipak je to auto iz 80ih godina prošlog veka. Ali sve ostalo je vrlo dobro i auto je zanimljiv za vožnju i putovanja. Svako ko ga ima, treba da ga čuva i održava najbolje što može, jer to je naš nacionalni simbol u smislu automobilizma i industrije koju smo nekad imali. Dokaz da i mi možemo. POZDRAV!

  • Bane

    Yigo je super domaci brend Srbije, ja bih ga kupio novog. Da bude isti samo neke manje prepravke zbog Eu zahteva super auto, imao sa 3 auta yugo 45.i 55.pocnite da ga tadite bit ce prodaje,stim da bude cena najskuplji od 4.000 do 5.000 eu najskuplji..

  • Jugoista

    Vozio sam i jugo i 101 keca,nikadame nije mogao ostaviti na putu,osnovno je bilo da imaš par ključeva,dobro i sigurno gorivo gorivo,mogao sam popraviti na njemu na sred puta bilo šta,a nisam automehaničar,pumpu za gorivo ako se pregreje,a retko se dešavalo,hladio sam vodom,izvinite na ovo što vam kažem- pomokrim se na pumpu kod keca,sačekam malo i ona opet radi,a danas ajd da vidim da neko to uradi,i neznate gde se koji deo nalazi.

    • Dušan

      @Jugoista

      Ja sam imao stojka. Možda me nije ostavio na putu, ali sam VRLO ČESTO na putu majstirisao! Šta li su radili oni koji ne znaju da majstorišu? Pa sajla za vuču. Kad ide uz blag uspon, 1,2,3, gas do 120 km/h, dere se, pa u četvrtu. Aaaaa dok si reko keks 70, hoće da se ugasi. Šaltaj u trću, gasss, četvrta. Strašno!!!

  • Logicno

    naša kola su ugašena da bi Evropa mogla da nam uvali njene olupine...

    • Pg.

      @Logicno

      Tacan i dobar komentar !

    • Dušan

      @Logicno

      Imao sam keca koga sam prodao sa potpuno ispravnim motorom (120 000, menjane karike i drugo, kompresija odlična). Kupio sam polovan Reno klio 1.6/16v. Pola god sam vozio oba. Kad sam sedao iz Renoa u keca kao da sam seo u šerpu, a iz keca u Renoa, kao da sam seo u avion! O potrošnji goriva da ne govorim 8-4/5l. Ako govorimo o radnicima, šteta. A ne spominjimo više keca, Yuga, Fiću. To su kante. Žao mi zastave 10. To je bio dobar auto!

  • Erak

    U Srbiji je danas najbolje zaposliti se u 'Zastavi'. Yugo je bio baš loš auto, ništa na njemu nije valjalo, ali tada su radnici barem zaradili svoje plate.

  • Johan

    Pa koji je Jugo doceko 40 godina istrulio je za 15 raspo se zadnji most i sve prslo a mi pricamo o četrdesetom rodendanu ali samo jos imi je ostalo i nista vise

    • Dušan

      @Johan

      Potpuno si u pravu. Ja sam imao stojka, kome nije bilo pomoći iako je dobro pažen. Raspao se! Prodao sam ga sa 120 000 km za 150 eura.

  • Krlja

    Pa sto ugasiste proizvodnju kad je tako dobar bio 😉😉😉

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima