≫ 

Proizvodnja elektromobila emituje 63 odsto više CO2 u odnosu da proizvodnju benzinaca i dizelaša

 ≫ 

Britanski proizvođači automobila i delova smatraju da radikalan prestanak prodaje automobila sa klasničnim pogonom 2030. nije dobro rešenje, već da bi ovde trebalo podnuditi "tehnološki neutralan pristup"...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Elektro-vozač
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Boki

    30. novembar 2020 | 19:55

    Električni automobili neće nikada postati glavna vrsta prevoza, takođe ni elektronika neće dugo opstati. Razlog koji ću navesti možda je nekome bizaran, ali prateći ljude koji se bave NLO pojavama ne samo da sam naučio da oni postoje, nego sam naučio i kakav pogon koriste. Glavni izvor čiste energije je nama nepoznat hemijski element, ali činjenica je da će se otkriti jer tako su i "oni" otrkili pa mogu krstariti i čitavim svemirom koliko energije imaju. Naravno to nije jedna vrsta, ko zna koliko ih ima, postoje i oni koji koriste radioaktivni pogon jer su ostavljali ozračene tragove i ljudi koji su bili u kontaktu sa njima bili su ozračeni. Ali za sve te napredne tehnologije važi isto. Nemaju nikakve elektronske uređaje. Kako komuniciraju za sad velika je misterija, kao i sve ostalo. Činjenica je da se ka tome polako krećemo.

  • Elektro-vozač

    30. novembar 2020 | 15:32

    Tačno je da proizvodnja električnih (još uvek) zagađuje više ali ovi namerno "biraju" podatke da naprave idealan slučaj za svoju, fosilnu, tehnologiju. Čak i da se uzmu njihovi brojevi električni ispadnu bolji jer je prosečni životni vek automobila daleko veći od "77.000 km". Polestar nije bas sjajan primerak efikasnosti - naprotiv, a proizvoljno preskaču razna zagađenja fosilaca (koja se ne svode samo na CO2 iz auspuha i proizvodnje). Dalje, centralizovano zagađivanje se lakše rešava od nekontrolisanog zagađivanja miliona/milijardi pokretnih zagađivača. Detaljna i nepristrasna istraživanja su našla da se dodatno zagađenje "poništi" posle oko jedne do dve godine prosečne vožnje i to sa tendencijom popravljanja u korist električnih: proizvodnja postaje efikasnija i čistija, kola efikasnija i elektrane čistije. Javnost treba da raspozna lažni marketing onih koji imaju šta da izgube prelaskom na savremenu tehnologiju a nemaju volju i/ili znanje da pređu i sami pa im se sve svodi na kukanje i neistine.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA