≫ 

Nova Opelova "munja" za još "moderniji i hrabriji imidž"

 ≫ 

Spoljni prsten znaka je postao nešto tanji, a ceo logo je dobio "finije iscrtane linije"

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Dieselgate

    04. decembar 2020 | 04:44

    Nekako mi je žao Opela. Stari i veliki brend, od ulaska u GM nikada nije bio sam svoj, danas je bukavalno pod okupacijom PSA iako ima odrešene ruke, obavezan je da koristi njihove platforme, što ga čini jeftinijim, ali bez mogućnosti sa dokaže sopstveni kvalitet...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA