Nije tačno da će dizel motori sa EURO 3 standardom bez dpf-a biti vraćeni, većina tih motora ima katalizator. Tako da i sa katalizatorom, bez dpf-a, ako je sve ok prolazite tehnički pregled.
Ove norme se uvode u zemljama gde je cilj pokretanje autoindustrije u vreme krize. Zapravo stariji automobili koji se malo voze na godisnjem nivou emituju manje CO2 nego najnoviji automobili koji se enormno puno voze. Drugim recimo treba ograniciti godisnju kilometrazu za svako vozilo u zavisnosti od emisije stetnih gasova (EURO 3,4 ili 5 ...).
Takodje treba ograniciti brzinu na putevima. Ekoloski cistiji automobili mogu pri vecim brzinama da postanu veci zagadjivaci od strijih automobila koji se laganije voze. Mogle bi dodatne nalepnice da dse uvedu za max brzinu na svako vozilo i da zalepe sa zadnje strane u zavisnosti od tipa (EURO 3,4,5,...)
Takvim načinom razmišljanja mnogih pojedinaca nam je i država propala... "ako to mene ne kači briga me što druge hoće". E pa prijatelju možda se provučeš ove godine ali sledeće ćeš da kupiš druga kola ili da dođeš na isti kanal sa nama za ovalnost kočnica i izduvni sistem čija popravka nije ni malo jeftina... e onda ću te pitam jel te briga i jel te nešto kači kad si tako pametan!!!
Demokrate su isekle sve državne i društvene firme i vojno naoružanje tenkove kamione avione i dali amerima u smederevo te su ih pretopili sada ovi hoće ta stara vozila da daju kinezima na topljenje pošto nema šta drugo
Pa jel rekao vidja da smo najjaci u regionu,pa tako moramo da se i ponasamo,da kupimo nova kola sada ce da povecaju plate i penzije ej 600 evrica plata idi begaj ne mozes ni konja da kupis a kamoli auto .E moja Srbijo,pa ovu nas potrovase iz vazduha a mi merimo izduvne gasove joj puknucu od muke.
Nikad! Treba popuniti budzet! Uostalom vidis da vozioa koja su uvezena posle 2014god. cak iako su euro 4, ili 5 moraju da imaju izduvne gasove kao nov automobil nigde veze sa mozgom a oni koji su pre iako su recimo euro 3 ili 4 koliko pise tako da uveden opet novi namet ok evrici sve resavaju na tehnickom ova drzava i onaj ko je pisao zakon osu svesni da SRBIN ubek ima resenje da zaobidje njihove gluposti kao naprimer ovu i da vozi ali neke i ne moze kao na primer probna dozvola da neko ko poseduje vozacku 20 i kusur godina i polaze recimo sa A2 na cisto A dobije probnu posto je nikad nije imao a onaj ko je imao tj vec posedovao probnu moze da polaze sta hoce i samo mu se upise e svasta
Pa ukinite ogromne takse na "luksuzne "automobile preko 2000 kubika. automobili sa mnogo više konjskih snaga i kilovata a koji su ispod 2000 kubika ,registracije je 50 posto jeftinija nego za vozila kojima je kubikaža prešla i minimalno preko 2000 kubika .Ako se ne varam taj harač je izmislio Šešelj
Pola automobila neće proći ovaj test, i neće se registrovati, a to znači odmah automatski i manju prodaju benzina, pa da vidimo ko je na gubitku, promenice oni ploču..
To sa merenjem izduvnih gasova nešto nije u redu. Da motor ispunjava više standarde od onih koje je predvideo proizvođač nije normalno ni za nove automobile, a ne za polovne... Treba da ispunjava norme za svoju godinu proizvodnje i to je u redu.
Nemaju pojma sta su napisali, prosto nije moguce niti se pod bilo kojim uslovima mogu traziti stroziji kriterijumi od fabrickih tj ako su uvezeni odnosno sa nekim tipskim atestom su uvezeni. Po obicaju malo dramaturgije
Nadam se da niste skrenulas'uma da nas ovako osiromasene jos terate i da kupujemo filtere ili nove automobile... Ili jos gore, da ostanemo bez istih. Prvo vi metro, pa onda mozete ostalo...
Filter si imao na autu, ili si ga skinuo pa prodao ili nisi gledao kad si kupovao auto.
A svima kad ste kupovali bilo puno dati za auto 200,300 eura.. Sad kupi novi filter ili baci auto..
Robert
Nije tačno da će dizel motori sa EURO 3 standardom bez dpf-a biti vraćeni, većina tih motora ima katalizator. Tako da i sa katalizatorom, bez dpf-a, ako je sve ok prolazite tehnički pregled.
Podelite komentar
Miki
Ove norme se uvode u zemljama gde je cilj pokretanje autoindustrije u vreme krize. Zapravo stariji automobili koji se malo voze na godisnjem nivou emituju manje CO2 nego najnoviji automobili koji se enormno puno voze. Drugim recimo treba ograniciti godisnju kilometrazu za svako vozilo u zavisnosti od emisije stetnih gasova (EURO 3,4 ili 5 ...). Takodje treba ograniciti brzinu na putevima. Ekoloski cistiji automobili mogu pri vecim brzinama da postanu veci zagadjivaci od strijih automobila koji se laganije voze. Mogle bi dodatne nalepnice da dse uvedu za max brzinu na svako vozilo i da zalepe sa zadnje strane u zavisnosti od tipa (EURO 3,4,5,...)
Podelite komentar
Ezra
Ko je ovo propisao, ima li mozga, lose namere da, al ima li mozga
Podelite komentar
Jasim
Kod nas ce sad svi da voze old tajmere
Podelite komentar
Gavrilo Princip
Samo da se javim, da znate da vas gledam.
Podelite komentar
Pera
2/3 vozila GSP nece moci biti tegistrovano kao ni 80 % ostalih autobusa u Srbiji.Takve norme ne pistoje ni u EU.
Podelite komentar
elektro-vozac
Cao ljudi 😊
Podelite komentar
Boki
@elektro-vozac
Ići ćeš i ti peške, samo se rugaj...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@elektro-vozac
@Boki: Nije svako ko se potpisuje kao ja - ja. Svima vam želim srećniju, zdraviju, čistiju i udobniju novu godinu od svih prethodnih.
Podelite komentar
Baroon
U mom gradu ni jedan kamion za odnosenje smeca nece biti registrovan a ostanemo sa jednim sanitetom.
Podelite komentar
R
Meni ističe registracija u maju,tako da za mene to ne važi ove godine
Podelite komentar
Kraljevčanin
@R
Takvim načinom razmišljanja mnogih pojedinaca nam je i država propala... "ako to mene ne kači briga me što druge hoće". E pa prijatelju možda se provučeš ove godine ali sledeće ćeš da kupiš druga kola ili da dođeš na isti kanal sa nama za ovalnost kočnica i izduvni sistem čija popravka nije ni malo jeftina... e onda ću te pitam jel te briga i jel te nešto kači kad si tako pametan!!!
Podelite komentar
Deda Tomo
Demokrate su isekle sve državne i društvene firme i vojno naoružanje tenkove kamione avione i dali amerima u smederevo te su ih pretopili sada ovi hoće ta stara vozila da daju kinezima na topljenje pošto nema šta drugo
Podelite komentar
To ovi "stručnjaci" sa kupljenim diplomama bi da zavode red
A šta sa činjenicom da EURO 5 Disel zagađuje više od EURO 3 benzica?
Podelite komentar
Спавај геџо,не пробудио се
@To ovi "stručnjaci" sa kupljenim diplomama bi da zavode red
Па и треба да нас "доводе у ред" такозвани стручњаци са купљеним дипломама,када не знамо ми њих да доведемо у ред.
Podelite komentar
Dragi
Pa jel rekao vidja da smo najjaci u regionu,pa tako moramo da se i ponasamo,da kupimo nova kola sada ce da povecaju plate i penzije ej 600 evrica plata idi begaj ne mozes ni konja da kupis a kamoli auto .E moja Srbijo,pa ovu nas potrovase iz vazduha a mi merimo izduvne gasove joj puknucu od muke.
Podelite komentar
Q
Kada ce te da donesete zakon na ukidanje luksuza za stare automobile
Podelite komentar
VALJEVAC1
@Q
Nikad! Treba popuniti budzet! Uostalom vidis da vozioa koja su uvezena posle 2014god. cak iako su euro 4, ili 5 moraju da imaju izduvne gasove kao nov automobil nigde veze sa mozgom a oni koji su pre iako su recimo euro 3 ili 4 koliko pise tako da uveden opet novi namet ok evrici sve resavaju na tehnickom ova drzava i onaj ko je pisao zakon osu svesni da SRBIN ubek ima resenje da zaobidje njihove gluposti kao naprimer ovu i da vozi ali neke i ne moze kao na primer probna dozvola da neko ko poseduje vozacku 20 i kusur godina i polaze recimo sa A2 na cisto A dobije probnu posto je nikad nije imao a onaj ko je imao tj vec posedovao probnu moze da polaze sta hoce i samo mu se upise e svasta
Podelite komentar
Map
50 evrona resava sve te probleme
Podelite komentar
Meda
Pa ukinite ogromne takse na "luksuzne "automobile preko 2000 kubika. automobili sa mnogo više konjskih snaga i kilovata a koji su ispod 2000 kubika ,registracije je 50 posto jeftinija nego za vozila kojima je kubikaža prešla i minimalno preko 2000 kubika .Ako se ne varam taj harač je izmislio Šešelj
Podelite komentar
Alex
@Meda
TADIĆ
Podelite komentar
Bnk72
Subvencija
Podelite komentar
Veteran
Pola automobila neće proći ovaj test, i neće se registrovati, a to znači odmah automatski i manju prodaju benzina, pa da vidimo ko je na gubitku, promenice oni ploču..
Podelite komentar
Goca
Pa pustite nas bar za praznike ,dusu ste nam uzeli
Podelite komentar
Boki
To sa merenjem izduvnih gasova nešto nije u redu. Da motor ispunjava više standarde od onih koje je predvideo proizvođač nije normalno ni za nove automobile, a ne za polovne... Treba da ispunjava norme za svoju godinu proizvodnje i to je u redu.
Podelite komentar
Crni
@Boki
Nemaju pojma sta su napisali, prosto nije moguce niti se pod bilo kojim uslovima mogu traziti stroziji kriterijumi od fabrickih tj ako su uvezeni odnosno sa nekim tipskim atestom su uvezeni. Po obicaju malo dramaturgije
Podelite komentar
R9
Nadam se da niste skrenulas'uma da nas ovako osiromasene jos terate i da kupujemo filtere ili nove automobile... Ili jos gore, da ostanemo bez istih. Prvo vi metro, pa onda mozete ostalo...
Podelite komentar
Zoki
@R9
Filter si imao na autu, ili si ga skinuo pa prodao ili nisi gledao kad si kupovao auto. A svima kad ste kupovali bilo puno dati za auto 200,300 eura.. Sad kupi novi filter ili baci auto..
Podelite komentar
Coas
@R9
Nemas pojma koliko volim da vozim iza vas koji nemate filtere, milina jedna. U sobu ga stavi pa udisi do mile volje.
Podelite komentar
Iki
Ja mislio da nas ceka jeftiniji gas, manje takse i akcize za gorivo, ukidanje luksuz takse, povoljnosti za vozace cng i tng, a ono...
Podelite komentar
нс
@Iki
Гас МОРА да буде јефтинији.Како за аута тако и за грејање.Народу је прекипело!
Podelite komentar