Zašto hibridi uglavnom imaju benzinske, a ne dizel i električne motore?

Deo odgovora leži i u činjenici da sve veća ograničenja emisija izduvnih gasova i otrovnih čestica posebno pogađaju dizel agregate, ali to nije sve...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Dik

    06. januar 2021 | 07:38

    ... znači hibrid sa benzinskim m. skoro isto je ekonomičan kao dizel !?

  • Boki

    05. januar 2021 | 20:49

    Sigurno najveći razlog je isplativost, ali postoji još jedna prepreka kod dizela, hladan start motora i pun gas u isto vreme. To je smrt za dizel motor dok ga atmosferski benzinci podnose bez većih posledica. Čak su i turbo benzinci retki kod hibrida pravih hibrida. Što prostiji motor, to je pouzdanost veća i manje posledice po ekstremna temperaturna naprezanja. Naravno takvi jednostavni benzinci ujedno i najmanje emituju čestice jer njih stvara velika kompresija, veliki pritisak ubrizgavanja i druge moderne tehnologije koje povećavaju snagu, smanjuju potrošnju, ali imaju nus proizvod to je NoX. Osim toga hibird mnogi vide kao alternativu dizelu jer slično košta i slično troši, pitanje je koliko bi ljudi kupovali dizel hibrid. Da kupci hibrida imaju razvijenu ekološku svest, nemaju, ne računajte na taj razlog...

  • roki

    05. januar 2021 | 19:02

    pa ja imam peugeot 508 hibrid- dizel 2012 godiste

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA