≫ 

Među 10 najpouzdanijih automobila nalaze se samo tri brenda i svi dolaze iz iste zemlje

Vlasnici modela najzastupljenijeg brenda svoje automobile u vlasništvu zadržavaju preko 15 godina...

  • 7
Toyota Prius Plug-in Hybrid 2017 Foto: Toyota

Lojalnost kupaca je nešto što automobilske kompanije izuzetno cene, posebno kada vozači njihova vozila vlasništvu zadržavaju godinama. To je i jedan od glavnih indikatora koji se odnosi na pouzdanost, trajnost i kvalitet izrade vozila.

Sudeći po najnovijim rezultatima istraživanja koje je sproveo sajt iSeeCars, čini se da su vlasnici Toyote najlojalniji automobilima koje kupuju. Oni automobile te marke u svom vlasništvu zadržavaju u proseku preko 15 godina.

U istraživanju u kome je učestvovalo preko 660.000 vozila proizvedenih između 1981. do 2005. godine, prodatih u 2020, cilj je bio da se ustanovi koji modeli automobila najduže ostaju kod svojih vlasnika, a istraživanje se odnosilo na zahtevno američko tržište.

Toyota Prius Foto: Toyota

Rezultati su pokazali da 7 od 10 automobila koji, najverovatnije, ostaju u vlasništvu jednog kupca preko 15 godina dolaze iz jedne "kuće", sa ukupnim procentom od 6,1 odsto. Reč je o Toyoti, čiji model Prius u vlasništvu ostaje čak 2,2 puta duže od proseka, s tim što je 13,7 petnaestogodišnjih primeraka i dalje u garažama prvih vlasnika.

Sledi terenac Highlander sa 12,4 odsto onih koji su i dalje kod prvobitnih kupaca, što je dvostruko više u odnosu na prosek. Tacoma, Sienna i Tundra su sledeći modeli na listi sa oko 11 odsto prvobitnih vlasnika, prenose Vrele gume.

Interesantno je i to da su preostala tri vozila u "Top 10" japanska. Na šestom mestu je Honda CR-V, sledi SUV Honda Pilot, dok Subaru Forester, Toyota 4Runner i Toyota Sequoia zaokružuju prvih 10.

2. Subaru Forester / Ukupan Euro NCAP rezultat: 346 Subaru Forester / Foto: Subaru

Ova lista ne iznenađuje toliko jer su vozila Toyote i Honda poznata po izdržljivosti i pouzdanosti, a vlasnici automobila, posebno oni racionalniji, ne žele da im njihovi limeni ljubimci zadaju glavobolje i velike troškove zbog čestih kvarova.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Danilo

    20. januar 2021 | 21:11

    Bežao od japanskih automobila kao đavo od krsta... Nemci mi bili jedini izbor, imao Golf 2,Mercedes w123 i w124, BMW e30... I onda, slučajno, kao da premostim par meseci, Mazda 626gd serije iz 90ih...Ostala kod mene 7 godina,prešao pitaj Boga koliko,putovao na posao svaki bogovetni dan 100km u jednom pravcu, išao na letovanja, svadbe,Slave, ispraćaje, Bože oprosti i na sahrane...ponekad se pitao "hoće li ovaj auto ikad stati?"Eno je i dan danas,kotrlja se, vozi mlad čovek,voli je i održava iako je km sat na preko 600hkm...

  • Maria

    20. januar 2021 | 22:42

    Ja sam uzela svog Italijana, Fiata Sudan 2019.god... prelepo izgleda, sportski, bela boja, benzinac... svi ga pljuju, a ja ga obozavam 😊🙃

  • automobilski ne strucnjak

    21. januar 2021 | 00:49

    nisu japanci kvalitetni kao nekad.kia je auto

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA