≫ 

Novi DS 4, "šarmantni ubica" Audijeve trojke

Luksuzni ogranak Citroena - DS Automobiles, upravo je predstavio novi DS 4 - hečbek C segmenta, koji bi trebalo da konkuriše premijum modelima nemačke "trojke"

  • 5
DS 4, Citroen Foto: DS Automobiles

DS Automobiles, koji je ime dobio kao omaž legendarnom Citroenu DS ("ajkula"), do sada je nudio različite modele, od kojih su mnogi "ugašeni" (DS 3, DS 4, DS 4S, DS 5 i DS 6), dok su na tržištu trenutno ostali DS 3 Crossback, DS 7 Crossback kao i premijum limuzina DS 9.

Sada za evropske kupce stiže nešto sasvim drugačije, u vidu novog DS 4 modela koji bi trebalo da se "takmiči" u C-segmentu, gde su se etablirali nemački modeli poput Audija A3, BMW-a Serije 1 i Mercedesa A-klase.

Vizuelno, novi model izgleda veoma moderno i atraktivno, sa izraženim LED svetlosnim grupama i vertikalnim LED elementima dnevnih svetala. Pozadi je primetan nešto "oštriji" dizajn, sa više manjih, ravnijih površina, svetlosnim grupama povezanim centralnim elementom i četvrtastim izduvima.

DS je u startu ponudio tri verzije novog modela: osnovni, DS 4 Cross i DS 4 Premium Line. Cross verzija poseduje krovne "šine" i crne plastične oplate, te pomalo podseća na sve popularnije soft-road modele, dok je Premium Line "uglađena" varijanta sa najbogatijim paketom opreme i mat crnim detaljima eksterijera.

Novitet koristi EMP2 platformu na kojoj se nalazi i novi Citroen C4, ukupne dužine 4,4 metra i visine od svega 1,47 metara. Kako je navedeno, u ponudi će se naći čitav spektar pogonskih jednica, u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem.

Tu su i benzinski PureTech motori sa 130, 180 i 225 konjskih snaga, kao i BlueHDi turbo dizel sa 130 "konja". Uz njih, u ponudi je i plug-in hibrid verzija sa 180 KS snažnim benzincem, potpomognutim elektromotorom od 110 "konja". Deklarisana ukupna snaga je 225 KS, a autonomija u električnom režimu iznosi oko 50 kilometara.

Enterijer je obogaćen tv. Digital Seamles Cockpit instrumentacijom, uz veliki infotejnment displej na sredini centralne konzole, a tu je i veliki centralni greben gde se nalazi selektor stepena prenosa i prostor za punjenje mobilnih telefona.

Cene za sada nisu poznate, ali se najavljuje da će biti veoma konkurentne, pa se pretpostavlja da bi osnovna verzija trebalo da startuje sa cenom ispod 30.000 evra.

Video: Na prodaju dva predsednička automobila, ko li će da iskešira ovu sumu

(Telegraf.rs/TopSpeed)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • no france

    4. februar 2021 | 16:35

    Ma sve je ok samo tehnicki kao svaki francuz problematican kad otvoris haubu samo creva i kablovi na hiljade

  • Boske100

    6. februar 2021 | 00:49

    Ma jeste šarmantan, samo je problem u tome što nije Audi.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA