Ako kupim nov automobil ne očekujem da se išta pokvari u narednih 5 godina. Ako mi se auto star 15 godina ne kvari, kvar na novom autu bi bio veliki neuspeh.
I dalje su bolji električni. Većina problema uopšte nije zbog pogona nego ostalih stvari. Pritom se fosilašima "oprašta" t.j. ne računa popravka redovnih kvarova, pardon, "redovno održavanje", kojeg kod električnih nema.
Od samog početka elekteična vozila zauzimaju prvo mesto po broju kvarova, dok su najpouzdaniji hibridi. Problem je naravno trka na tržištu da se što pre izbaci novi model, u pitanju je nova tehnologija sa kojom još uvek niko nema veliko iskustvo.
@Boki: Na koliko ti želeo da je istina ono što pišeš to nema veze sa stvarnošću. Pogledaj podatke gde god da se okreneš - evo i ovde, ne moram ja da ti ih tražim. Zapravo je obrnuto. Električni su daleko pouzdaniji. Preko toga fosilci se "kvare" na svakih nekoliko hiljada kilometara, kao što sam ti to pojasnio ranije - ulje, filteri, kočnice, itd - da ne nabrajam opet, pronađi i podseti se. I da, možeš da se preznojiš i nađeš šta se kvari na svim vozilima, ni jedno nije savršeno, ali kada obratiš pažnju na stvari na koje sam pogon utiče vidiš da je svako poređenje smešno i potvrđuje sudbinu fosilaca, mesto im je u (ne)zasluženoj prošlosti.
Sremcica
Samo auti do 1995 god i nema problema samo neka je u dobrom stanju.
Podelite komentar
Legend
Ako kupim nov automobil ne očekujem da se išta pokvari u narednih 5 godina. Ako mi se auto star 15 godina ne kvari, kvar na novom autu bi bio veliki neuspeh.
Podelite komentar
Zoka
Daj pisite malo i o automobilima koji mozemo mi obicni gradjani da kupimo. Kakav porse kakav tesla
Podelite komentar
baba smilja iz darosave
glupost
Podelite komentar
(ev) electric vehicles
sta ce da kazu nasi kriticari bolji su automobili na sagorevajuca goriva
Podelite komentar
Elektro-vozač
@(ev) electric vehicles
I dalje su bolji električni. Većina problema uopšte nije zbog pogona nego ostalih stvari. Pritom se fosilašima "oprašta" t.j. ne računa popravka redovnih kvarova, pardon, "redovno održavanje", kojeg kod električnih nema.
Podelite komentar
Boki
@(ev) electric vehicles
Od samog početka elekteična vozila zauzimaju prvo mesto po broju kvarova, dok su najpouzdaniji hibridi. Problem je naravno trka na tržištu da se što pre izbaci novi model, u pitanju je nova tehnologija sa kojom još uvek niko nema veliko iskustvo.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@(ev) electric vehicles
@Boki: Na koliko ti želeo da je istina ono što pišeš to nema veze sa stvarnošću. Pogledaj podatke gde god da se okreneš - evo i ovde, ne moram ja da ti ih tražim. Zapravo je obrnuto. Električni su daleko pouzdaniji. Preko toga fosilci se "kvare" na svakih nekoliko hiljada kilometara, kao što sam ti to pojasnio ranije - ulje, filteri, kočnice, itd - da ne nabrajam opet, pronađi i podseti se. I da, možeš da se preznojiš i nađeš šta se kvari na svim vozilima, ni jedno nije savršeno, ali kada obratiš pažnju na stvari na koje sam pogon utiče vidiš da je svako poređenje smešno i potvrđuje sudbinu fosilaca, mesto im je u (ne)zasluženoj prošlosti.
Podelite komentar