≫ 

Ovaj Porsche na struju bez problema "tera preko džombi": Predstavljen novi Taycan Cross Turismo

Uz vrhunske performanse, novi model donosi pogon na sva četiri točka i adaptivno vazdušno oslanjanje, koje obezbeđuje odličnu vožnju van asfalta

  • 9
Porsche Taycan Cross Turismo Foto: Porsche

Sedan Taycan nije više jedini potpuno električni automobil Porschea, pošto je upravo debitovao inovativni Taycan Cross. Novi univerzalni sportista podseća na koncept Mission E prikazan na Salonu automobila u Ženevi 2018. godine.

Ovaj automobil donosi vrhunske performanse, agilan pogon na sva četiri točka, visoku tehnologiju i komforno adaptivno vazdušno oslanjanje koje obezbeđuje beskompromisnu voznu dinamiku van asfalta.

Tu je i 36 milimetara više prostora za glave puntnika pozadi, velika zadnja vrata i 1.200 litara prtljažnog prostora, što sve ukupno čini Taycan Cross još svestranijim.

Taycan Cross se odlično uklapa u strategiju po kojoj bi do 2025. barem polovina novih automobila iz game trebala da ima isključivo električni pogon. Zato su i predstavljene četiri verzije sa Performance Battery Plus paketima koja imaju ukupni kapacitet od 93,4 kWh.

U ponudi će se tako naći Taycan 4 Cross Turismo od 380 "konja", koji uz "overbust" i Launch Cotrol dostiže i 476KS. Do "stotke" ubrzava za 5,1 sekundu i postiže maksimalnu brzinu od 220km/h. Tu je i Taycan 4S Cross Turismo od 490KS, ukupne snage 571KS i ubrzanja do 100km/h za 4,1 sekunde.

Ponudu širi Taycan Turbo Cross Turismo sa 460kW (625KS), tj. 500kW (680KS), sa ubrzanjem od 3,3 sekunde do 100km/h i elektronski ograničenih 250 km/h. Na samom vrhu je Taycan Turbo S Cross Turismo od 625KS, odnosno ukupno 761KS, ubrzanjem od 2,9 sekundi i maksimalnih 250km/h.

Zajedničko svim modelima je pogon na sva četiri točka, vazdušno oslanjanje i opcioni of-roud paket koji povećava klirens i do 30 milimetara. To znači da će Cross Turismo moći da se vozi i po makadamu, pa i težem terenu.

Uz nove Taycan Cross modele, Porsche je predstavio i posebnu dodatnu opremu u vidu zadnjih nosača za bicikle. Naravno, i te dvotočkaše pokreće električna energija, pošto se radi o modelim eBike Sport i eBike Cross.

Prodaja novih modela počinje na leto, a očekivana početna cena u Nemačkoj je 93.635 evra.

(Telegraf.rs/TopSpeed)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Dieselgate

    4. mart 2021 | 20:35

    Taycan je veoma brz, ali realno nijedan električni auto nije pogodan za off road upotrbu, kako zbog fiksnog prenosa tako i zbog male autonomije. Kada vozite po terenu 2 km šumskog puta je toliko zahtevno kao 10 km asfaltnog, a tamo gde nema nikakvog puta tu je i 500 m mnogo...

  • 4x4

    5. mart 2021 | 16:36

    Tvoje neznanje kraja nema. El za sad nemaju resenje za offroad, mogu samo zamisliti kako struja radi u vodi i blatu... Prije nego ista pises provjeri i informisi se, na terenu u teskim uvetima baterije su ne efikasne a i ostat bez baterije u nekoj sumi nebi bilo idealno. Terenci na klasican pogon su osvojili citav svet od artikla, pustinja, brda itd... Kad sve to naprave i elektricni onda mozes pisat sto hoces a do tada ne mesaj se u nešto o cemu pojma nemas!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA