Ovo je Zastava 5700, supersportski auto koji je u "paralelnom univerzumu" bio jugoslovenski Ferrari

Sve u vezi sa ovim modelom, ako je uopšte ikada i postojao, bilo je 40 godina skrivano od javnosti, pa danas nema ni traga od četiri automobila, koliko ih je navodno napravljeno. Ali to nije sve...

Komentari

  • Marko Pančić

    17. jun 2021 | 18:24

    Mi smo izgleda retardirani

  • Crnogorac

    2. maj 2021 | 14:08

    Brutalan fotomontaza nikad napravljen

    • 2. maj 2021 | 14:47

      Lucky

      @Crnogorac

      Sta mi SRBI pravimo i radimo,to je nasa stvar. Moze da komentarise neko ko je za vreme svog postojanja napravio nesto slicno bar. Ti i ostali crnogorci rec da niste pomislili a kamo li izrekli.NIKADA NISTA NAPRAVILI NISTE DA MOZETE DA KAZETE DA JE TO VASEG MOZGA I RUKU DELO.Mozak vam je zaostao a ruke su vam bagljave ,zato jezik za zube i tisina.

  • Lucky

    2. maj 2021 | 04:02

    To je bila bas velika tajna mada,ipak je otkrivena ali,automobili sa antigravitacionim motorima koji hebde i lete,to je jis uvek neotkrivena tajna a ,,zastava,,ih je pravila serijsji i izvozila u sazvezdje Alfa Kentauri.

  • Nikola Mrđenov

    1. maj 2021 | 20:44

    Pogledajte na netu ital.automobile marke Iso grifo i dr pa ce vam biti jasno...

  • Beogradske noći

    1. maj 2021 | 20:06

    Negde s pročitao da je krajem 80-tih bio ponuđen razvojni plan za narednih 20 godina Zastavi - odbili su ga.Taj plan razvoja je usvojio Hjundaji, ostalo je istorija.

    • 1. maj 2021 | 20:21

      Vuk

      @Beogradske noći

      Da ne govorimo o tome da je Zastava osnovana iste godine kada i Tojota, kao i da je taj Hyundai bio ovenjivan kao neozbiljn konkurencija Zastavi.

    • 2. maj 2021 | 00:15

      Provera

      @Beogradske noći

      "Toyota Motor Corporation" nastala 1937. godine (2 godine nakon proizvodnje njihovog prvog automobila), dok je "Zastava Automobili" nastala 1953. godine. "Hyundai" je nastao desetak godina nakon Zastave. Jednostavna provera na google - u, ništa više.

  • Balkanski spijun

    1. maj 2021 | 13:55

    Zastava bi mogla itekako da se vrati na trziste ..npr da pocne da pravi 4 vrata pickup i neku vrstu dzipova ... pola dizel pola hybrid ..Naravno da vrati mlade dizajnere iz sveta a ne da zaposle Djoku iz stranke !!!! Pogledajte samo Ladu Nivu, i dalje drma svetom al i njima treba redizajn.

  • Somborac

    1. maj 2021 | 12:33

    Nekako mi je "tristać" ostao u najlepšem sećanju.

  • Roki

    1. maj 2021 | 11:00

    Lepa vremena kad su auta bila auta, a ne ovi danasnji pola mobilni pola trotinet...

  • C he

    1. maj 2021 | 10:35

    Auto se zove Iso Grifo, samo su mu nalepili amblem zastave. Proizvodio se u Italiji sezdesetih godina. Dizajnirao ga Đuđaro.

    • 1. maj 2021 | 10:59

      M.m

      @C he

      A sta mi to nismo prekopirali do sad

    • 1. maj 2021 | 11:16

      R9

      @C he

      Kopija grifa do zadnjeg dela. Nazad je jaguar sa stop svetlima od mustanga...

    • 1. maj 2021 | 16:16

      Nenad Vucenov

      @C he

      Tako je.To je model Iso Grifo gl i u albumu sa slicicama iz sedamdeset neke godine postoji taj model.Tu su i Tatra Zaz Nsu Jensen itd...

    • 1. maj 2021 | 20:26

      Boki

      @C he

      Niko nije ni reako da je prikazani auto original, to je samo ilustracija kakav bi bio.

    • 1. maj 2021 | 20:59

      Akhenaton

      @C he

      Sva vozila i svi motori koji proizvođeni u SFRJ su bili po nekoj licenci. Ništa mi sami nismo inovativno proizveli. Npr. motori koji su išli u traktore IMT i IMR su bili po licenci "Landini" i Perkins".

  • N BG

    1. maj 2021 | 10:14

    Pitaj te inžinjere koi su otera i iz zastave po sada primaju nemačke penzije, iz Mercedesa, BMW, VW

    • 1. maj 2021 | 14:07

      Др

      @N BG

      Пре бих да приупитам, нешто, твоју учитељицу!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA