≫ 

Novi mali automobili više neće biti jeftini

 ≫ 

Mnogi proizvođači već su ukinuli svoje klasične mikro modele, dok se proizvodnja najmanjih modela sa električnim pogonom čini neisplativa...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Bez brige...
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • DRagutin

    08. maj 2021 | 06:14

    Ovo njihovo glupiranje sa tim nekim eu standardima itd polako odvlači u propast ceo kontinent! Automobili pokreću svet! Od trošenja nafte do održavanja istih tih automobila... Tako da biće veselo u budućnosti...

  • Otto

    07. maj 2021 | 18:00

    Naravno da nije tacno ali srećom imamo tebe da nam kazes sta je tacno. Aj ne smaraj, vozi tu tvoju kasetu i odskijaj ne izmisljaj i ne lazi.

  • Elektro-vozač

    07. maj 2021 | 16:44

    Obrazloženje u članku apsolutno nije tačno i zaboravlja važan detalj. Tačno je da je cena samih električnih kola nešto veća. Međutim, kola ne kupujemo sa bi pritiskali parking mesto već da ih vozimo. Vožnja i održavanje (koje, zapravo skoro da ne postoji) električnih je hiljade evra godišnje jeftinije u proseku nego fosilnih, tako da se ta razlika u ceni vrlo brzo istopi. Za vožnju električnih po Srbiji vam je potrebno oko 1 dinar za svaki kilometar, zapravo manje. 100 km? Manje od 100 dinara. Jeftinije od autobuske karte. Održavanje? Tečnosti za pranje stakla i gume. Kočnice traju stotine hiljada kilometara, nema motornih ulja, kaiševa, katalizatora, i ostalih zastarelih džangala. Dakle, kada sagledate koliko vam je novca ukupno potrebno za bi se vozili nekim kolima dolazite do vrlo drugačijeg zaključka potvrđenog na mnogim mestima, pa i Consumer Reports, recimo. A pritom je, takođe vidljivo svuda, vožnja daleko bolja i prijatnija, kola praktičnija i ne zahtevaju maltretiranje po pumpama i servisima za tzv "redovno održavanje" (marketinško ime zastarele industrije za popravke redovnih kvarova).

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA